עסקי ספורט

תוספת זמן ותוספת שכר: כמה מרוויחים השופטים במונדיאל?

הם מבצעים את העבודה השחורה ובסוף חוטפים הכי הרבה. שופטי המונדיאל יקבלו עשרות אלפים כל אחד על עבודתם בטורניר
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
השופטים בקטאר 2022 כבר מייצרים הרבה עניין, לא ברור אם באשמתם או בגלל "הוראה מגבוה". תוספות הזמן הארוכות שפעמים רבות מתישו את השחקנים ללא סיבה, זכו לביקורות רבות.
עוד מעניין הוא נושא השכר שלהם במונדיאל שכולו מבוסס על שחיתות: שאלת השכר היא שאלה מצוינת בהתחשב בעובדה שלשופטי כדורגל, ולשופטים בכלל, יש את אחד התפקידים הכי לא מוערכים בעולם הספורט. לא רק שהם צריכים לבצע את ההחלטות הקשות, אלא שהם צריכים לעמוד בקצב של כל השחקנים על המגרש.
 
אז כמה ישלמו לשופטים עבור גביע העולם ב-2022? אתר NBC Sport העריך את השכר על סמך הנתונים משנים קודמות. במהלך המונדיאל הקודם ברוסיה ב-2018, החליטה פיפא, הגוף הניהולי של גביע העולם, כי כל שופט משחק יקבל 70,000 דולר על מעורבותו בטורניר. בשנת 2014, השופטים קיבלו 50,000 דולר עבור מעורבותם במונדיאל.
אין לדעת את המספר המדויק כאן, אבל האתר לקח ניחוש מושכל על סמך הנתונים לעיל. ברוסיה, שופטי המונדיאל קיבלו 3,000 דולר למשחק. בסך הכל 36 שופטים נבחרו להשתתף בשלב הבתים של משחקי מונדיאל 2022, לא כולל עוזרי שופטים.
השלבים המאוחרים של הטורניר, לרבות שמינית הגמר, רבע גמר, חצי גמר וכו', יקוימו על ידי השופטים שיעשו את הרושם הטוב ביותר במהלך שלב הבתים.
בנוסף, מונדיאל קטאר יהיה המונדיאל הראשון אי פעם בו ישפטו שלוש שופטות. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של 92 שנים של האירוע שבו נבחרו שופטות לגביע העולם בכדורגל. שלוש נשים נוספות נבחרו גם להיות עוזרות שופטות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה