עסקי ספורט

אשתו של רונאלדו זועמת: "אי אפשר לזלזל בשחקן הטוב בעולם"

רגעים לאחר ההדחה הכואבת, והפורטוגלים לא מצליחים להסתיר את התסכול. רונאלדו ירד בוכה לחדר ההלבשה, אשתו יצאה להגנתו, המאמן והשחקנים התבטאו נגד השופט והמרוקאים
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
ההפסד הכואב של נבחרת פורטוגל הותירה תסכל וטעם מר בקרב חברי הנברת. עבור הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו האכזבה הייתה קשה ביותר שכן בשל גילו המתקדם, מדובר ככל הנראה בהופעתו האחרונה במשחקי המונדיאל. בירידה לחדר ההלבשה רונאלדו לא טרח להסתיר את תחושותיו הקשות כשתועד מתייפח בבכי.
 
עבור אשתו של רונאלדו - ג'ורג'ינה רודריגס, לתחושות הקשות של רונאלדו יש אשם ברור. "היום החבר והמאמן שלך טעה. החבר הזה, שאמרת עליו כל כך הרבה מילים של הערצה וכבוד. אותו חבר שראה איך הכול השתנה כשנכנסת אל המשחק, אבל זה היה מאוחר מדי" כתבה. "אי אפשר לזלזל בשחקן הטוב ביותר בעולם והנשק הכי עוצמתי שיש לך כמו שאתה לא יכול להגיע ולשחק בשביל מישהו שלא ראוי לזה. החיים מלמדים אותנו שיעורים, היום לא הפסדנו, למדנו".
 
מנגד המאמן לא התייחס לביקורת עליו והתמקד במה שהתרחש על הדשא: "אני מאוד מאוכזב ועצוב. היינו בטוחים שנעלה לגמר אבל זה לא קרה. שלחנו הרבה שחקנים יצירתיים קדימה אבל נתקלנו בחומה של מרוקו. לא הגענו למספיק מצבים. דור השחקנים הנוכחי לא אמר את המילה האחרונה, הוא ימשיך".
גם ברונו פרננדש היה עצבני על השיפוט: "מאוד מוזר שהיה פה שופט ארגנטינאי, כאשר ארגנטינה עדיין משחקת במונדיאל. השופט הזה לא רגיל לשפוט ברמות האלה. הם לא רגילים לקצב כזה. היה עלי פנדל ברור במחצית הראשונה. לא נפלתי, ברור שאם לא הייתי נדחף מאחורה אז הייתי בועט כמו שאני תמיד עושה בסיטואציות כאלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאמן זבל
    אלי לזימי 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת המאמן רצה תהילה על חשבון רינאלדו היה בצילו תקופה ארוכה זה תפס משחק אחד ואחר כך עפו מאמן שפל ראה את טובתו האישית מאשר המדינה
    סגור
  • 1.
    מדוע לא עלה עם ההרכב? בוזבז זמן יקר. (ל"ת)
    מרקו 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור