עסקי ספורט

עמותת איל"ן חילקה 58 מלגות לספורטאים וספורטאיות

58 מלגות חולקו לספורטאים וספורטאיות עמותת איל"ן בשני טקסים שנערכו השבוע. בעמותה ישנם כ-20 ספורטאים עם סיכוי להתחרות במשחקים הפראלימפיים פריז 2024
מערכת ice | 
טקס חלוקת המלגות (צילום חן גלילי)
עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) ערכה השבוע טקסי חלוקת מלגות בתחום הספורט ל-58 ספורטאים וספורטאיות צעירים חברי העמותה, אשר מתמודדים עם מוגבלויות פיזיות שונות ושהינם בראשית דרכם המקצועית בספורט הפראלימפי, זאת במטרה לעודד אותם ולסיים להם ככל הניתן בהתפתחות המקצועית, הבריאותית והמנטלית.
באיל"ן כ-200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות המתאמנים במקצועות ספורט פראלימפיים, מתוכם כ-20 ספורטאים עם סיכוי להתחרות במשחקים הפראלימפיים פריז 2024. העמותה מעניקה שירותים בתחום הספורט השיקומי והתחרותי לכ-3000 אנשים עם מוגבלות בשני מרכזי הספורט, ברמת גן ובחיפה, ובפרויקטים שונים בצפון, בדרום ובחברה הערבית והבדואית.
 
אורית אילון פרידמן, מנכ"לית עמותת איל"ן מסרה: "אנו באיל"ן מאמינים בתרומה הניכרת של הספורט להתפתחות המנטלית והפיזית של אנשים עם מוגבלות פיזית. משוכנעים שמקבלי המלגות יגיעו להישגים משמעותיים בספורט התחרותי ומודים על הזכות להיות בית לכולם".
יונתן מינקן בן ה-8.5 מת"א, מתמודד עם שיתוק מוחין, מתנייד בכיסא גלגלים, מתאמן בסל-גל, טניס שולחן ושחיה בספיבק מרכז הספורט איל"ן, בירך בשם מקבלי המלגות: "בבית הספר שלי אני היליד היחיד עם מוגבלות פיזית, וכשאני מגיע ל"ספיבק" – אני מרגיש שייך. אני מגלה על עצמי כמה אני מסוגל לעשות, והחברים הבוגרים מסביבי מוכיחים לי שהכול אפשרי. כשאני רואה את הספורטאים הבוגרים מצליחים, אני יודע שגם אני אסתדר כשאגדל!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה