עסקי ספורט

אוהדי בית"ר ירושלים השליכו רימוני עשן מול ביתו של דיין מההתאחדות

משטרת ישראל מדווחת כי אמש פיזרה קומץ אוהדים שפנו לכיוון ביתו של אחד מדייני ההתאחדות לכדורגל, והשליכו באזור רימוני עשן וזיקוקים, גם כן ללא תיאום ובאופן בלתי חוקי. לפני כן הם נכחו בהפגנה מוסדרת של אוהדי הקבוצה בצומת רעננה

מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)

אתמול הוכרע העונש שתקבל קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, לאחר הפרעות בגמר גביע המדינה. ההתאחדות החליטה לאפשר לקבוצה להשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג, אך היא לא תיקח חלק במשחקים לגביע המדינה בשנה הבאה. אוהדי הקבוצה באזור רעננה לא קיבלו את הידיעה הזו בטוב.

משטרת ישראל מדווחת הבוקר (רביעי) כי אמש פיזרה קומץ אוהדים שפנו לכיוון ביתו של אחד מדייני ההתאחדות לכדורגל, והשליכו באזור רימוני עשן וזיקוקים, גם כן ללא תיאום ובאופן בלתי חוקי. לפני כן הם נכחו בהפגנה מוסדרת של אוהדי הקבוצה בצומת רעננה.


המשטרה מסרה: "שוטרי תחנת כפר סבא ולוחמי יס"מ ומג"ב נערכו אמש ברעננה, בהיבטי תנועה וסדר ציבורי, לצד אבטחת הפגנה של אוהדי קבוצת כדורגל במרכז העיר. בתום ההפגנה החלו המשתתפים בתהלוכה לא חוקית וללא רישיון, לכיוון מגורי אחד מבני משפחתו של דייני ההתאחדות, תוך קריאות נאצה, ירי זיקוקים והשלכת רימוני עשן, שכובו ללא נפגעים".

כמו כן, מהמשטרה נמסר כי במהלך הזה נצפו מספר חשודים ושהם עתידים להיות מזומנים לחקירה בתחנות המשטרה הרלוונטיות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה