עסקי ספורט

התמונה המצמררת של ערן זהבי ומכבי ת"א: כך חגג את הניצחון באיסלנד

מחווה מרגשת בסיום משחק הניצחון של מכבי ת"א בקונפרנס ליג: שני כובשי השערים ערן זהבי ודן ביטון הצמידו חולצות ויצרו את התאריך 7/10
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום אינסטגרם)
מוליכת טבלת ליגת העל בכדורגל מכבי תל אביב שיחקה היום באיסלנד מול קבוצת בריידבליק במסגרת הקונפרנס ליג, וגברה עליה 2:1. אחד הרגעים המרגשים במשחק התרחש דווקא לאחר סיומו, בזכות שני כובשי השערים: ערן זהבי ודן ביטון.

צילום מסך מאינסטגרם
מספר החולצה הקבוע של ערן זהבי הוא 7, ושל דן ביטון 10. בסיום המשחק, נצמדו זהבי וביטון אחד לשני עם הגב למצלמה, וכך יצרו את התאריך המצמרר 7.10, השבת השחורה. שני השחקנים גם העלו לאחר מכן את התמונה לרשתות החברתיות תחת הכיתוב "עם ישראל חי".

מחוץ לאיצטדיון באיסלנד נערכה הפגנה פרו-פלסטינית, ומאחורי השער של מנכבי ת"א הונפו דגלי פלסטין. תקרית חריגה ארעה במהלך המשחק כאשר דן ביטון, שכבש את שער היתרון בדקה ה-35, ניגש לספסל, לקח דגל ישראל והניף אותו. שופט המשחק שלא אהב זאת שלף לעברו את הכרטיס הצהוב.
בעקבות זאת התפתחה מהומה על כר הדשא, כאשר שחקני מכבי ת"א הסתערו על השופט הבוסני, וחלק מהשחקנים האיסלנדים התעמתו עימם. כאשר ערן זהבי כבש את שער הניצחון בדקה ה-82, בחר לחגוג מול יציעי הקבוצה היריבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה