TOP 5

מחפשים לשכור דירה? אלה חמש השכונות הזולות ביותר בישראל

מחפשים לשכור דירה זולה? בחברת WeCheck ערכו בדיקה של ממוצע השכירות לדירות 3 חדרים בשכונות שונות בארץ אחרי המלחמה, ומצאו את חמש השכונות הזולות ביותר להשכיר בהן דירה בישראל
מערכת ice |  2
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90)
מחפשים לשכור דירה במחיר זול? בחברת WeCheck ערכו בדיקה של ממוצע השכירות לדירות 3 חדרים בשכונות שונות בארץ אחרי המלחמה, ומצאו את חמש השכונות הזולות ביותר להשכיר בהן דירה בישראל.
על פי הבדיקה שנחשפה ב-N12, השכונה הזולה ביותר להשכיר בה דירה בישראל היא שכונת ד' בבאר שבע, שם מחירי השכירות החודשיים עומדים על 2,345 שקל בממוצע, נכון לחודש פברואר 2024. השכונה השנייה הכי זולה בישראל לשכירות היא שכונת טרומפלדור בנהריה, שם תוכלו להשכיר דירה ב-2,555 שקל נכון לפברואר החולף.
 
השכונה השלישית הכי זולה בישראל לשכירות היא שכונת בן גוריון באשקלון, שם תוכלו לשכור דירה בסכום ממוצע של  2,642 שקל בחודש נכון לפברואר האחרון. עוד שכונה בה תוכלו ליהנות מדירות זולות היא שכונת קריית חיים הוותיקה בעיר חיפה, שם שכירות עומדת על 2,731 שקל לחודש נכון לפברואר החולף.
מי שסוגרת את רשימת חמש השכונות הזולות בישראל לשכור בהן דירה היא שכונת מוצקין שבקריית מוצקין, שם מחיר שכירות ממוצע לדירה עומד על 2,957 שקל נכון לפברואר האחרון.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרעיון טוב לכתבה אבל חבל ששטחי מידי
    שפ 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה מקום להוסיף את הסיבות מצב סוסיואקונומי, רמת פשיעה אחוזי אי תשלום לשכר דירה ותשואה את הדירות כך נוכל לראות תמונה כוללת האם כדאי להשכיר שם או לקנות שם להשקעה חומר למחשבה תודה
    סגור
  • 1.
    שכונת מוצקין 3 חדרים פחות מ 3000??? אולי רק בדירת פחחחח (ל"ת)
    תושבת מוצקין 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור