TOP 5

כמה אתם מוכנים להוציא על נעליים? אלה הסניקרס היקרות בעולם

בעולם המודרני נעלי ספורט הפכו לפריט אופנה ואספנות לגיטימי בו ניתן ואף רצוי להשקיע כסף. אתר Wealth פירסם את חמשת זוגות הנעליים היקרות שנמכרו אי פעם. חברת נייקי אחראית על כל הזוגות. אז איזה זוג נמכר ב-2.2 מיליון דולר?
מערכת ice | 
חנות נעליים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעידן המודרני בו נעלי ספורט הן פריט לבוש לגיטימי לכל אירוע, מחתונות ועד שטיחים אדומים לא פלא כי הפכו לפריט אספנות והשקעה עבור חובבי הנעליים בעולם. אתר Wealth פרסם אתמול (ראשון) דירוג של חמשת הסניקרס היקרות ביותר שנמכרו אי פעם ואלה התוצאות עם חברת נייקי שמככבת.
5. נעל Flu Game air jordan 12 שנמכרו במחיר של 1.3 מיליון דולר. 
למקום החמישי הגיעו הנעליים שעוצבו על ידי טינקר הטפילד ושוחררו כחלק מהליין של השחקן האגדי מייקל גו'רדן בשנת 1996. גו'רדן  לבש דגם זה במשחק החמישי של קבוצתו דאז, השיקגו בולז בליגת ה-NBA בשנת 1997 והעלה את ערכן לאחר ששיחק בצורה יוצאת דופן על המגרש.
4. נעלי Nike air ship שנמכרו ב-1.4 מיליון דולר
במקום הרביעי נמצא זוג הנעליים שאיתו נצפה ג'ורדן באימונים של קבוצתו לפני החתם על חוזה עם נייקי בשנת 1984. הזוג עוצב על ידי ברוס קילגור כחידוש לדגם אייר פורס 1 ששוחרר שנתיים קודם לכן.
3. נעלי Nike air yeezy samples שנמכרו ב-1.8 מיליון דולר
למקום השלישי הגיעו הסמפלים של נעלי הייזי אשר הושקו כחלק משיתוף הפעולה של חברת נייקי עם הראפר המצליח קניה ווסט הגרוש של קים קרדשיאן שהשמיע לאחרונה אמירות אנטישמיות. הדגם שוחרר בשתי מהדורות אחת בשנת 2009  והשנייה בשנת 2012. 
2. נעלי The last dance air jordan 13 שנמכרו ב-2.2 מיליון דולר
במקום השני נמצא דגם "הריקוד האחרון" גם הוא משיתוף פעולה של נייקי ושחק הכדורסל ג'ורדן. הזוג כולל את חתימתו של השחקן ונלבש על ידיו במשחק של השיקגו בולס בזמן המשחק השני של גמר ה-NBA בשנת 1998. 
 
1. קולקציית הנעליים The dynasty collection שנמכרו ב-8 מיליון דולר
במקום הראשון נמצאת קולקציית הנעליים של ג'ורדן הכוללת שישה זוגות שנלבשו על ידי השחקן בשש אליפויות ה-NBA בהן קבוצתו ניצחה וקיבלה את השם "קולקציית המלוכה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה