תיירות

חברת התעופה תפסיק לפעול ממחר: הנוסעים זכו להודעה דרמטית

ענקית התעופה אייר קנדה הודיעה כי תציע תעריפי טיסות מוזלים ותוסיף יותר מ-6,000 מושבים בשווקים נבחרים אליהם ממריאה חברת הלואו קוסט הקנדית Lynx Air. אייר קנדה גם תספק קיבולת מצטברת של יותר מ-6,000 מושבים בקווי Lynx מטורונטו ומונטריאול לקנקון, פורט מאיירס, אורלנדו, טמפה, פיניקס ולאס וגאס עד ה-19.3
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Cityswift Ireland / flickr)
אחרי שנודע כי על פי דיווח של רויטרס, חברת התעופה הקנדית Lynx Air הגישה בקשה להגנת בית המשפט מפני נושים לפני כניסה להליך של פשיטת רגל, כאשר היא תפסיק את פעילותה ב-26.2, ממש מחר [שני], כעת מגיע חבל ההצלה לנוסעים שאמורים היו לטוס.
ענקית התעופה אייר קנדה הודיעה כי תציע תעריפי טיסות מוזלים ותוסיף יותר מ-6,000 מושבים בשווקים נבחרים אליהם ממריאה חברת הלואו קוסט הקנדית. אייר קנדה גם תספק קיבולת מצטברת של יותר מ-6,000 מושבים בקווי Lynx מטורונטו ומונטריאול לקנקון, פורט מאיירס, אורלנדו, טמפה, פיניקס ולאס וגאס עד ה-19.3.
חברת התעופה נאבקה עם עליית עלויות התפעול, מחירי הדלק הגבוהים והעלאת האגרות בנמל התעופה. למרות צמיחה משמעותית בעסק, הפחתת עלויות ומאמצים לבחון מכירה או מיזוג, האתגרים העומדים בפני העסק הפכו ל"משמעותיים מכדי להתגבר עליהם", אמרה החברה.

חברת התעופה שבסיסה בקלגרי, אלברטה קנדה, השיקה את טיסת הבכורה שלה באפריל 2022, אמרה שהטיסות ימשיכו לפעול עד 12:01 בבוקר של ה-26 בפברואר ולאחר מכן תחדול את פעילותה באופן סופי.
Lynx תבקש מבית המשפט הגנה על פי חוק הסדר הנושים של החברות, חוק פדרלי קנדי ​​המאפשר לתאגידים גדולים לארגן מחדש את הכספים שלהם ולהימנע מפשיטת רגל, תוך שהוא מאפשר לנושים לקבל צורה כלשהי של תשלום עבור סכומים המגיעים להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה