תיירות

בשורה אדירה לטסים מישראל: זו חברת התעופה שתתגבר את פעילותה

חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways הודיעה כי היא תרחיב את פעילותה מתל אביב החל מה-9.4, ותוסיף טיסות יומיות לכרתים, רודוס, ולראשונה בפסח גם לאי קוס. מקבוצת "קווי חופשה" נמסר: "שמחים לראות שתנועת ההזמנות הולכת וגדלה"
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בתקופה האחרונה חברות תעופה רבות חזרו להפעיל את טיסותיהן מתל אביב למגוון יעדים ברחבי העולם, וזאת לאחר שנתב"ג פעל בעצימות נמוכה מאוד על רקע מלחמת חרבות ברזל. כעת, חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways הודיעה כי היא תרחיב את פעילותה מתל אביב החל מה-9.4.
החברה הודיעה כי תוסיף טיסות יומיות לכרתים, רודוס ולראשונה בפסח גם לאי קוס, וכן הודיעה כי תפעיל שלוש טיסות שבועיות לברלין. כמו כן, החל החודש שעבר היא מפעילה טיסות לאתונה, לרנקה, ברצלונה, פראג, בודפשט ורומא.
 
מקבוצת "קווי חופשה" נמסר: אנו שמחים להמשיך ולהרחיב עבור הקהל הישראלי את מפת היעדים של Blue Bird Airways עם טיסות יומיות לאיי יוון המבוקשים: כרתים, רודוס וקוס. אנו שמחים לראות, שבעקבות פתיחת הטיסות והאמון של הציבור בחברת התעופה Blue Bird Airways, ליוון, קפריסין וליעדי אירופה, תנועת ההזמנות לחודש אפריל, ולפסח, הולכת וגדלה.
שורה של חברות תעופה חזרו לאחרונה לישראל, כולל ריינאייר, וויזאייר, ITA, אייר פראנס, אתיופיאן איירליינס, וכן חברות תעופה מארצות הברית ומאיחוד האמירויות, ונתב"ג מתקרב למספרים שמאפיינים אותו בתקופה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה