תיירות

ארקיע במהלך שובר שיוויון: זו ההטבה המשמעותית לנוסעים

בעקבות החששות והאי-ודאות שנוצרו כתוצאה מהמתיחות הביטחונית, ארקיע מאפשרת ביטול ללא עלות עד חודש לפני הטיסה, אך ההטבה לא תקפה לכל סוגי הכרטיסים. פרסום ראשון
מני הרץ |  2
מטוס ארקיע (צילום יחצ)
אולי כתגובה למצב הביטחוני המתוח ולחששות מביטולים בקרב הנוסעים, חברת התעופה ארקיע הודיעה היום על הרחבה משמעותית במדיניות הביטולים שלה. החברה מאפשרת כעת ביטול טיסה ללא חיוב עד 14 יום קלנדריים לפני מועד היציאה, בתוקף להזמנות ליציאות עד ה-31 באוקטובר 2025.
מהלך זה נועד להקל על נוסעים וסוכני נסיעות בתקופה של חוסר וודאות, שבה רבים חוששים להזמין טיסות בשל המצב הביטחוני במרחב. ההודעה שהגיעה לסוכני הנסיעות מדגישה כי ההטבה תקפה אך ורק באמצעות הזמנה דרך מערכות ספציפיות. 
הארכת חלון הביטול ללא עלות משקפת את הרצון של ארקיע להציע גמישות מקסימלית ללקוחות שנמצאים במצב מורכב מבחינה נפשית ולוגיסטית, ומאפשרת ביטחון גבוה יותר בעת תכנון הנסיעות. המהלך נותן מענה ישיר לחששות מהתבטלות פתאומית של טיסות או צורך לשנות תוכניות בשל התפתחויות ביטחוניות.
ככל הנראה, ארקיע מנסה באמצעות הצעד הזה לחזק את מעמדה בשוק המקומי בתקופה רגישה, ולהקל על סוכני הנסיעות שמבקשים להציע ללקוחותיהם אפשרויות ביטול נוחות יותר. 
בימים של חוסר ודאות, ההטבה החדשה של ארקיע עשויה לספק מענה חשוב ולשפר את תחושת הביטחון של הנוסעים, בעוד שהשוק כולו ממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות הביטחוניות והשפעתן על התעופה האזרחית.
שלומי מיטרני מסוכנות הנסיעות "טוס תיירות ונופש" מסביר כי מדובר במהלך חשוב מאד. "כידוע, בעידן של חוסר הוודאות המאפיין את שוק התעופה בישראל, רבים רוצים לרכוש כרטיס בראש שקט. בדרך כלל חברות כמו ארקיע לא גמישות באפשרויות ביטולי הטיסות, ולכן מדובר בהטבה משמעותית מאד. אבל חשוב לדבר עם סוכן נסיעות כדי לוודא שהכרטיס שלכם גם זוכה להטבה זו".  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נחמד שאפשר לבטל. רק שאת הכסף הם לא מחזירים. (ל"ת)
    יוס 07/2025/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ארקיע במהלך שובר שיוויון
    מגי רוזנטל 07/2025/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה מעניין ומועיל הרבה יותר אם ארקיע היו קודם כל מתקשרים עם הלקוחות שביטלו להם את הטיסות במהלך יוני וטרם קיבלו את כספם למרות ההתכתבויות החד צדדיות מהלקוחו אליהם בכל מדיה אפשרית ללא כל תגובה.
    סגור