תיירות

בגלל נציגת שירות הלקוחות: נוסע נעקץ ב-17 אלף דולר

אזרח אמריקני בשם דן סמוקר שטיסתו בוטלה בשל תקלה מכנית, הקשיב לעצת נציג שחברת התעופה חיברה אליו, ונעקץ ב-17 אלף דולר. כך חברת התעופה מטפלת בעניינו
מערכת ice | 
ביטול טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דן סמוקר, אזרח אמריקני המתגורר בקולרדו, תכנן חופשה משפחתית עם חברת התעופה "יונייטד איירליינס", אך לרוע מזלו טיסתו התבטלה בשל תקלה מכנית.
כשהתקשר למוקד שירות הלקוחות של החברה, הנציגה שקיבלה את פנייתו העבירה אותו הלאה, לנוכל שהציג את עצמו בשם "דיוויד". מחקירת האירוע, עולה כי נציגת יונייטד איירליינס חיפשה ברשת את מספר הטלפון של לופטהנזה, והגיעה למספר פיקטיבי שמאחוריו עומד נוכל.
סמוקר שלא ידע את שהתרחש מאחורי הקלעים, שוחח עם דיוויד הנוכל שהציע לו לרכוש מחדש את הכרטיסים ולקבל "זיכוי" על המקוריים. סמוקר שילם 17 אלף דולר אך לא קיבל זיכוי, כשניסה לברר את זה מול דיוויד - גילה שנחסם.
סמוקר פרסם את הסיפור ברשתות החברתיות, ובכך הצליח להביך את חברת יונייטד איירליינס, שהודתה בטעות וציינה כי היא פועלת יחד עם אמריקן אקספרס כדי להשיב לסמוקר את הכסף שאבד. "אנחנו בוחנים את המקרה במלואו ומבטיחים למצוא פתרון הולם עבורו".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה