תיירות

מלון מלחמת הכוכבים נפתח: זה המחיר המטורף שתשלמו ללילה

מלון הקונספט המיוחד של דיסני נפתח, אך מעריצי מלחמת הכוכבים מאוכזבים מהמחיר הגבוה, וגם מהאיכות: "החדרים קטנים מידי, המסדרונות כמו תיכון משנות ה-70"
מערכת ice | 
מלון מלחמת הכוכבים (צילום צילום מסך)
חדשות טובות למעריצי מלחמת הכוכבים: מלון ה- Galactic Starcruise, נפתח למבקרים, החדשות הפחות טובות הן שהוא זוכה לביקורות גרועות. אה, והוא גם יקר מאוד.
דיסני גרמה לכמה הרמות גבה לאחר שהכריזה בשנה שעברה שלילה במלון הייחודי יעלה מ-1,209 דולר, ומחירי החבילות יעלו עד 5,999 דולר. גם למעריצים שרופים יהיה קשה להוציא סכומים כאלו על שני לילות. לאחר שעלו ביקורותיהם של המבקרים הראשונים, התברר גם שהמלון-חללית הוא גם לא כל כך נוח לשינה.
 
המבקרים פוצצו את "חוויית מלחמת הכוכבים הסוחפת" שהכריזו עליה בדיסני, ותיארו את השהות במלון כצפופה וככזאת שלא שווה את המחיר. צ'רלי הול ממגזין 'פוליגון' כתב על שהותו שם: "הספינה המפוארת, ה- Halcyon, שמוצגת בפרסומים פשוט לא תואמת את המציאות. ציפיתי שההיכל יהיה הרבה יותר גבוה, ורחב יותר. חללי ביניים כמו מסדרונות וחדרי מדרגות, מרגישים סטריליים במיוחד, כמו להסתובב בחטיבת ביניים פרברית משנות ה-70. גם החדרים קטנים מדי, נפלו בין הכיסאות בין תאי של ספינת התענוגות של דיסני לחדרי המלון במלונות הנופש של דיסני וורלד".
 
כתבים שנשלחו מערוץ היוטיוב הפופולרי Disney Food Blog, פוצצו בזעם את הביקור שלהם וטענו נחרצות ש-"דיסני יצרה חוויה שלכאורה נועדה רק לאורחים עשירים במיוחד, ובפועל היא חוויית שהות בבונקר ללא חלונות למשך יומיים שלמים". אאוץ'.
למרות זאת, רוב המבקרים מסכימים על כך שהחדרים הלא-נוחים הם לא הפואנטה של המקום המיוחד, אלא החוויה של כניסה לעולם של סדרת הסרטים האלמותית. "הדבר שיהפוך את החוויה הזו לשווה לך או לא הוא כמה אתה הולך להכניס את עצמך לתוך הסיפור. אתה חייב להתעלם  מהמציאות", כתבה מולי מקורמק מהמגזין AllEars. ובכל זאת, יש לציין שתמורת 5,000 דולר אנשים היו מצפים לרמה מסוימת של נוחות בחדר המלון שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה