תיירות

העתיד כבר כאן: כך ייראה המלון המעופף הראשון

סרטון הדמיה ראשון של המלון המעופף הראשון בעולם, חושף קרוז שכולל בתוכו את כל המרכיבים של מלון יוקרה, רק כזה שמסוגל להיות באוויר לתמיד. כך זה ייראה
מערכת ice |  3
מטוס גרעיני (צילום יוטיוב)
"מלון מעופף" ענק המונע על ידי אנרגיה גרעינית, עם חדר כושר ובריכת שחייה, אמור לשאת 5,000 נוסעים בפאר שאין שני לו. סרטון CGI חדש מפרט כיצד ה-Sky Cruise המנווטת בינה מלאכותית מתכננת להישאר באוויר במשך חודשים בכל פעם, תוך כדי עגינה כדי לקלוט נוסעים חדשים, או להוריד כל אחד מהמטוס.
ההכלאה העתידנית בין מטוס למלון - שיש לה 20 מנועים המונעים על ידי היתוך גרעיני - נועדה לעולם לא לנחות. האשם אלחאילי, שיצר את הדגם המפורט להפליא של מטוס המפלצת, אומר שהשיוט בשמיים המונע על ידי גרעיני "יכול להיות העתיד של התחבורה".
המטוס מתתוכנן לפעול 24/7, אלגהילי אף מוסיף כי תיקוני ריצה יתבצעו תוך כדי טיסה - דבר ראשון בתעופה. כשנשאל כמה אנשים יידרש כדי להטיס את המטוס הענק הזה, הוא אמר: "כל הטכנולוגיה הזו ואתה עדיין רוצה טייסים? "אני מאמין שזה יהיה אוטונומי לחלוטין".
למרות התוכניות לנסיעה ללא טייס, הסקיי קרוז עדיין ידרוש שפע של צוות על הסיפון כדי לעמוד בכל פנייה של נוסעים. הסרטון המפורט מאוד מבטיח גם מסעדות, קניון ענק, חדר כושר, תיאטרון ואפילו בריכת שחייה - הכל בשמיים.
הקליפ הפרסומי גם מבטיח לעב"ם שעלה אנושי להיות מקום החתונה המושלם, אם אתה מספיק אמיץ.
ה-Sky Cruise מציע אולם פנורמי, המציע נופים עוצרי נשימה של 360 מעלות מבחוץ. עם זאת, למרות הגדולה שהובטחה, לא כולם שותפים לרעיון. חלקם קראו למושג Sky Cruise "הטיטאניק החדשה", והצביעו על שפע של בעיות בעיצוב שלה.
 
למטוס הענק יהיו בעיות בהמראה, והוא יהיה רחוק מלהיות אווירודינמי. אחרים גם הצביעו על פגמים במשקל שלו, ואמרו שאם מטוס המופעל על ידי כור גרעיני יתרסק, הוא עלול להרוס עיר. נוסע אחר אמר: "רעיון נהדר לשים כור גרעיני במשהו שעלול לתפקד וליפול מהשמיים".
בעוד שרבים תולים תקוותיהם למלון הענק, הסקיי קרוז עדיין רחוק בעתיד. גם אם מטוס כזה ייבנה יום אחד, יש כמה דברים שלעולם לא יכולים להשתנות.
 
כפי שציין אחד המגיבים: "אני מתערב שעדיין בסופו של דבר בסופו של דבר ליד הילד הצורח של מישהו אחר במשך כל הטיול". ושנייה אמרה בחכמה: "אם פיזיקה ואווירודינמיקה לא היו קיימות, ייתכן שהספינה הזו באמת הייתה מסוגלת להמריא".
 
ועדה חוקה מלונות | ארכיון
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סתם סטלן.
    מי פה עוד מסכים. 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרשמו את דעתכם. בין אם יש לכם ידע או לא. זה נראה לכם משהו שיועיל או יזיק לאנושות?
    סגור
  • 1.
    חלום לשנת 3000 (ל"ת)
    קודם כל רכבת ותחבורה 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סתם סטלן.
    מה. 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתה מדבר. זה אפשרי לבניה כבר עכשיו. בני האדם בנקודת זמן שהם בדיוק צריכים לקחת סיכון. הפריצה הגדולה. או לתת לאנושות לכלות את עצמה עם כל הטרור שהולך בינם לבין עצמם.
    סגור