תיירות

בהפסד של מיליונים: זה המלון שנמכר בעקבות משבר הקורונה

ענף התיירות שחטף מכה קשה בעקבות מגיפת הקורונה, עדיין מתמודד עם החובות שנקלעו אליו ובתוך כך מלון במרכז מנהטן נמכר בהפסד של מיליון דולרים
מערכת ice | 
הולידיי אין צלסי (צילום גוגל מפות)
הולידיי אין צ'לסי ברחוב 125 W. 26th St.נמכר, אם בהנחה גדולה שתותיר את הבעלים בחובות. הנהלת Two Kings שילמה לבעלים Watermark Lodging Trust כ-80.3 מיליון דולר עבור המלון - מרחק רב מהכ-111 מיליון דולר ששילמה Watermark עבור הכתובת ב-2013, כך דיווח קריינס.
לא רק ש-Watermark קיבלה כ-31 מיליון דולר פחות ממה ששילמה עבור הנכס לפני תשע שנים, אלא שקרן ההשקעות בנדל"ן משיקגו הכניסה 8 מיליון דולר נוספים של שיפוצים ושיפורי הון במלון בשירות מלא. בעוד שבשלב מסוים שוויו של הפונדק בן 226 החדרים היה בטווח של 121 מיליון דולר, המגיפה עשתה מספר לא מבוטל בהערכתה: לפי ניתוח אפריל של חברת טרפ, המלון שווה כעת 30 אחוז פחות ממה שהיה קודם לכן. COVID19.
הלוואה של 72 מיליון דולר על הנכס לא סייעה ל-Watermark למכור מחדש את הממסד, מה שהיא מנסה לעשות מאז ינואר לפחות, לפי קריינס.
"למרבה הצער של בתי המלון והעובדים שלהם, זה מטעה ביותר להציע שהענף יקפוץ את כל הדרך חזרה בכל עת בקרוב", שיקף נשיא ומנכ"ל איגוד המלונות של ניו יורק, ויג'יי דנדאפאני, לפרסום על מצבם העתידי של המטומטמים, תעשייה רווית הלוואות. "הדרך היחידה של תעשיית המלונאות בניו יורק להתאושש במלואה היא אם נטל המס שלה יופחת כך שניתן יהיה להפחית את החוב".
 
ואכן, לאחרונה לא היה קשה למצוא עסקאות מציאה על מלונות במנהטן, כאשר תג המחיר המופחת של הולידיי אין הוא רק האחרון מבין רבים, כולל מכירה של Midtown DoubleTree בהפסד של כ-186 מיליון דולר ומכירה של מלון לקסינגטון בכ-160 דולר. הפסד של מיליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה