תיירות

הטיסות חוזרות ליעד האהוב אחרי 15 שנה: לאן תוכלו לטוס?

חברות הטיסה הישראליות חוזרות לטורקיה: אחרי שישראייר וארקיע שהודיעו על הפעלת טיסות כבר בסוף חודש פברואר - אחרי 15 שנה שהקו הזה לא היה פעיל, כעת גם באל-על צפויים להפעיל טיסות לטורקיה כבר בפסח, בהתאם לאישורים שאמורים להגיע

מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
לא רק ישראייר של רמי לוי ואל על, או חברת ארקיע, גם אל על הודיעה אמש (שני) כי בעקבות התחממות היחסים, היא תחזור להפעיל טיסות לטורקיה לאחר למעלה מ-15 שנים בהן החברות הישראליות הפסיקו את פעילות הקו לחלוטין.
על פי הדיווח בחדשות 12, באל-על צפויים להפעיל טיסות לטורקיה כבר בפסח, בהתאם לאישורים שמחכים להתקבל. זאת, בנוסף לישראייר וארקיע שהודיעו על הפעלת טיסות כבר בסוף חודש פברואר, כאשר הקו הזה לא היה פעיל מאז 2007.
ארקיע קיבלה את כל האישורים הנדרשים להתחלת הפעלת הטיסות. הטיסות לאיסטנבול יחלו ב-26.2.22 ולאנטליה לקראת חודש מרץ וחופשת הפסח תחילת העונה החמה. בסך הכל, ארקיע תפעיל 4 טיסות שבועיות לאיסטנבול ובהמשך טיסה יומית. מחירי הטיסות החל מ-120$ לכיוון.
 
לדברי עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: ״לאחר המתנה של מספר חודשים ניתן האור הירוק להפעיל טיסות לטורקיה, יהיה בהחלט מרגש לראות את מטוסי ארקיע בשדות התעופה של איסטנבול ואנטליה נציע מגוון רחב של חבילות - טיסה ומלון והכל תחת בית ומותג אחד חזק - ארקיע"
עוד הוסיף: "אנו רוצים להודות לכל הגורמים ובפרט ליחידה הממלכתית לאבטחת טיסות ישראליות בחול' על המאמצים לפתיחת היעד. טורקיה היא היעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים, ואני מאמין שהקיץ הזה הם יחזרו לשם בהמוניהם. המלונות המפוארים, הטיסה הקצרה, והמחירים האטרקטיביים, כל אלה הופכים את טורקיה ליעד אופטימאלי לחופשות משפחתיות וזוגיות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה