תיירות

תיירות על ספידים: רשת המלונות שחושבת אחרת

רשת מלונות מטיילים ערכה אתמול (ראשון) כנס ליזמים רבים מאזור הצפון במטרה להקפיץ את העסק שלהם קדימה על ידי ייעוץ מדויק, מקצועי ועכשווי
מערכת ice |  1
כנס תיירות על ספידים (צילום יח"צ רשת מלונות מטיילים)
רשת מלונות מטיילים, בעלת שבעה מלונות ומתחם קמפינג בצפון, הזמינה יזמים רבים מאזור הגליל העליון, הצפון והעמקים בדגש על תחום התיירות, לכנס בנושא חדשנות בעולם שמרני. מטרת הכנס הייתה לעזור ליזמים מתחום התיירות להקפיץ את העסק שלהם קדימה על ידי ייעוץ מדויק, מקצועי ועכשווי.
הכנס התקיים ביום ראשון בווילג' – מלון מטיילים על הירדן, ומשך אליו עשרות משתתפים. בין המשתתפים הבולטים ניתן היה למצוא את ענבר בזק, מנכ"לית החברה הכלכלית גליל עליון; גילה יעקובי גורביץ, ראש תחום תיירות ותרבות ברשות לפיתוח הגליל; שמרית עשור, מנהלת מרכז מעבים אצבע הגליל; מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי ועוד.
 
טל ישועה, יו"ר ובעלים רשת מלונות מטיילים, התייחס בהרצאתו על חשיבות כניסת כסף לאזור הצפון והדגיש כי "שיתוף פעולה בין גורמים כלכליים באזור הוא אחד ממנועי הצמיחה המהירה ביותר ומועיל לכל השחקנים בו".
בת חן ישועה, מנכ"לית ובעלים רשת מלונות מטיילים, התמקדה בחשיבות של טכנולוגיה עכשוויות: "חשוב כל הזמן לעמוד בקצב הטכנולוגיה המתקדמת בדגש על תיירות. היא שיתפה כי כאשר הם פתחו לאחרונה את המלון התשיעי של הרשת, בלוטן שבערבה, לא היו להם תמונות אוירה כלל. לצורך כל השתמשו בתוכנת AI שנקראת 'מידג'רני' ויצרו למעש בכלום זמן ובמינימום השקעה, תמונות אווירה מרהיבות של משפחה בערבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "ייעוץ מדויק מקצועי ואחראי" ?
    קשקש 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם מומנט ? אינפלציה ריבית מלחמה טרור פיטורים ונכסים יקרים ?
    סגור