רייטינג

רייטינג: גיא לרר מול גיא פינס - במה בחרו הצופים?

רייטינג: הכוכב הבא מביסה את צופית גרנט בתחרות על ליבם של הצופים, מהדורת החדשות של רשת לא מתקרבת לנתונים של המתחרה, וגיא פינס גובר על גיא לרר - קשת מנצחת בכל המדדים
מערכת ice |  1
הצינור, גיא פינס (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)

לאחר שלושה ימים של סבב לחימה, ומהדורות חדשות בלתי פוסקות, ממש כמו תושבי עוטף עזה גם שידורי הטלוויזיה חזרו לסדרם. בגזרת מהדורות החדשות, זו של חברת החדשות כרגיל בראש עם 18% רייטינג, הרחק מאחוריה "חדשות 13" עם 6.6%, ומהדורת החדשות של התאגיד שגורפת 4.85% אחוזי רייטינג. 
 

גם בפריים טיים, קשת מובילה בפער משמעותי מאוד, ונראה כי הצופה הישראלי עדין מראה העדפה ברורה לז'אנר הריאלטי והבידור, זאת כאשר "הכוכב הבא" זוכה ל-21.55 רייטינג, בעוד תוכנית הדוקו "צופית גרנט ללא גבולות" מסתפקת ב-7.1% בלבד. הצ'ייסר ו"המרדף" בכאן 11 עם 4.1%. 
 


בפרה-פריים אין הפתעות, ושוב בולטת הדומיננטיות של קשת. בתכנית הנצפית ביותר בקטגוריה זו היא "תכנית חיסכון" שגרפה 11.3%, מיד אחריה "שש עם עודד בן עמי" עם 8.6%, "חמש עם רפי רשף" עם 7.5%, ו"מהדורה ראשונה" עם 5.6%. רשת מסתפקת במקום ה-5 בלבד, אודות ל"שש עם אמנון לוי", בה בחרו 5.1% מהצופים. 


תכניות האקטואליה שברצועות הבוקר, חזרו גם לנתוני רייטינג של ימי שגרה. "חדשות הבוקר" גורפת 4.9% רייטינג, ו"העולם הבוקר " של רשת, 3%. 
 


בלייט נייט, ההודעה של חברת שופרסל כי הגיעה לסיכום עם ענקית הייבוא דיפלומט שלא תעלה מחירים, לאחר מאבק צרכנים ממושך, שבין מוביליו היה מגיש "הצינור", גיא לרר, לא תרמה לנתוני הצפייה בתכנית של האחרון. רוב הצופים העדיפו את "לילה טוב עם גיא פינס" שזוכה ל-12.2% רייטינג, ואת "חי בלילה" עם 7.4% רייטינג. התכניות של רשת שוב מאחור, כאשר ב"צינור" בחרו 5.4% מהצופים, ב"היום שהיה" 4.6%.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר אשפה,
    דוד 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    12 זה לא ערוץ,זה אתר אשפה ומי שצופים הקבועים הם הערבים כאן,ובגדה,ובעזה,אם לזה החלאות קוראים אחוזי צפיה,אז באמת הצחנה של הסירחון עלה להם לראש,ולא נישאר מקום לחמצן,ערוצי האנטישמים,11,12,13, ללא יוצא מהכלל,רק ערוץ 14 14 14 הוא שנותן חדשות בזמן אמת ולא מוטים לשמאלנים,כתבים עילויים,אופנים משובחים,אן הפרעות בזמן של ראיון,כל הכבוד לערוץ האמיתי, והמוערך,כל יום מיתוספים עוד אזרחים שבחרו להיות שפויים,בלי שטיפת מוח שמאלנית, וכתבים תתי אשפה
    סגור