רייטינג

רייטינג שבועי: הזמר במסכה מתפוצצת, גאולה אבן מחממת מנועים

התכנית של עידו רוזנבלום ממשיכה להוביל את הטבלה, אך מאפילה על נינג'ה ישראל. מה עשתה ארץ נהדרת?
מערכת ice |  1
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
קשת 12 שלפה בעיצומו של החורף את האס המנצח שלה "הזמר במסכה" שממשיכה גם השבוע לספק את הסחורה בגדול כאשר שני המשדרים שלה נכנסים לרשימת המשדרים הנצפים של השבוע.
אבל כמו שאמרו חז"ל, "אין שני מלכים משמשים בכתר אחד", ולכן הריאליטי השני שבנתה עליו קשת 12, פחות מעורר הדים. השבוע הושקה עונה חדשה של "נינג'ה ישראל", והנתונים שהשיגה הם לא בדיוק אכזבה, אך גם לא הצלחה גדולה לקשת, במיוחד שהתחשב בכך שפרק הפתיחה מניב בד"כ נתונים גבוהים יותר מהממוצע העונתי.
מי ש"נינג'ה" צריכה ללמוד ממנה היא ארץ נהדרת, שחזרה לנתון גבוה השבוע לאחר שבועות שרשמה צניחה יחסית. עוד נכנסה לרשימה השבוע, היא תכנית חדשות סוף השבוע בערוץ 12 שנהנתה ללא ספק מהצופים שהגיעו לראות את דודו פישר האגדי יוצא מתחפושת האלמוג.
ומה עם רשת 13? השבוע הושקה תכנית הבוקר החדשה בהגשת גאולה אבן-סער, בתקווה להחזיר את "העולם הבוקר" לימיה הגדולים בתקופת אברי גלעד. אבן-סער פתחה עם נתונים לא משמחים, שלא יותר גבוהים ממה שהשיגה שלישיית ישראל-הדר-מיכאלי, אך הדרך עוד ארוכה עבור המגישה המנוסה. נמשיך לעקוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאולה אבן תמיד הייתה מיובשת
    מירה 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גאולה אבן זו הבחירה הגרועה של ערוץ 13. היו 2מנח6ת רותם ומירי שהאירו את המסך. גאולה יבשה לא אסתטית. מוזנחת אנטיפטית החשיכה את המסך
    סגור