טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בדרך למסך: זה המתמודד החדש בתחרות

רוקדים עם כוכבים מתקדמת בהשלמת קאסט המתמודדים לקראת תחילת צילומי העונה בקרוב. אלה המתמודדים החדשים שמצטרפים לנבחרת
שירה יום טוב |  3
צילום freepik
הפקת רוקדים עם כוכבים ממשיכה במרץ לעבוד על ליהוקי העונה הבאה, אחרי שתי עונות מוצלחות של חידוש הפורמט בקשת. עד כה ראינו גיוון מעולמות הסלבס, עם קצת משקל לטובת הזמרים בחבורה, ובשבוע האחרון נראה שהפודיום השנה יצטרך ייבוא ישיר מאולימפיאדת טוקיו עם שלושה מדליסטים ועודף תחרותיות ספורטיבית על הרחבה.
כעת מודיעים בהפקה על ליהוקים נוספים עם קונטרה בקצת תחומי סלבס אחרים. הליהוק הראשון והמפתיע הוא המנטליסט והקוסם חזי דין, השחקנית דניאל גל וכן הזמר אבי אבורומי שפרץ לחיינו בסערה בשנתיים האחרונות.
עבור דין מדובר בריאליטי שני בקשת 12, כשהשתתף במטבח המנצח VIP בשנה שעברה יחד עם אימו. עם כישורי הבישול הוא לא הגיע רחוק במיוחד וסיים את העונה במקום הרביעי, ואולי עכשיו יצליח לטפס גבוה בתחרות.
דניאל גל לעומת זאת, מגיעה עם רקע לא מבוטל לתחרות. השחקנית, שפרצה עם תפקידה הראשי ב"תאג"ד", רקדה במספר להקות מחול, ובעצם פיתחה קריירה כרקדנית עוד לפני תפקידי המשחק שקטפה בשנים האחרונות, ונראה כי מדובר במתמודדת מבטיחה לעונה.
 
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, שמצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי תשתתף בתחרות נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אלישע בנאי, רומי פרנקל, אורי ששון, ירדן ג'רבי.
כמו כן הודיעו בקשת 12 על ליהוק מסקרן נוסף עם סגירת השתתפותו של הקומיקאי וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן, וכן הצטרפה למתמודדי העונה ואלרי חמתי, פיינליסטית הכוכב הבא 2022. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל רק שאין קשר בין התוכנית לריקודים סלוניים אמיתיים
    מבין 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המיוצגים ע"י איגוד ה - WDC, ולא ע" י איגוד ה - WDSF שאין בין האחרון על רקדניו לריקודים סלוניים דבר. אבל עורכי התוכנית ומפקיה לא מבינים בזאת דבר, ונותנים לאיגוד ה - WDSF המיוצג חזק לרמות אותם, את הכוכבים ואת הצופים. נראה שרק הכסף מענין כאן, ולא האומנות.
    סגור
  • אחת התכניות היפות
    ע 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא רוצה שלא יצפה.
    סגור
  • נו באמת!
    אנונימי 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא רוצה לא חייב לצפות!
    סגור