טלוויזיה

מגישת רשת 13 מזועזעת: "אבדה הבושה, מסריחים מקומבינות וג'ובים"

סיון כהן אמרה בתכנית ב-103FM: "לא מפתיע ששר בכיר עם שלושה משרדים חוגג בטברנות ביוון כשהמדינה נשרפת, לא מפתיע כשהחברים שלו דואגים בינתיים בוועדות, כשכולם עסוקים במלחמה, להעביר חוקים שמסריחים מקומבינות וג'ובים. היום הכול עובר, תבזה ותתבזה כפי יכולתך. איך זה קורה? זה די פשוט, הגענו לעידן שבו אבדה הבושה"
מערכת ice |  3
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
מה כבר לא נאמר על היציאה של הכנסת לפגרה, דווקא בזמן המלחמה והמשבר הגדול בתולדות המדינה? בפתח התוכנית שלה ב-103FM, מתחה סיון כהן-סבן ביקורת קשה על חברי הכנסת ותקפה את ההחלטה.
כהן אמרה: "המלחמה, החטופים שעוברים זוועות בשבי חמאס, העקורים שמיטלטלים בלי בית, אלה מהצפון ואלה מהדרום, יש בכל זאת דבר אחד שלא משתנה - פגרת הכנסת כמובן. מה בוער? בוקר שבו מטרטרים בעלי עסקים לדיון מוקדם בכנסת, אבל אף אחד לא ממש טורח להגיע". 
 
עוד הטיחה: "אתם יודעים מה? אולי זה לא הפסד גדול, כי יום לפני שהם לא הגיעו, בדיון אחר, אומר חבר כנסת בישראל למשפחות חטופים 'יאללה, יאללה'. כמה ימים לפני כשהגיעו לשם המשפחות לפני שבוע וביקשו לחלק משלוחי מנות, היו מי שהתעלמו מהם, ביזו אותם, והינה שוב הם בכו ושוב הביאו אותם לדמעות. חברי הכנסת, הנבחרים בממשלת ישראל". 
לסיום אמרה: "לצערי הרב, אנחנו בעידן שבו כלום לא מפתיע. לא מפתיע ששר בכיר עם שלושה משרדים חוגג בטברנות ביוון כשהמדינה נשרפת, לא מפתיע כשהחברים שלו דואגים בינתיים בוועדות, כשכולם עסוקים במלחמה, להעביר חוקים שמסריחים מקומבינות וג'ובים. היום הכול עובר, תבזה ותתבזה כפי יכולתך. איך זה קורה? זה די פשוט, הגענו לעידן הזה שבו אבדה הבושה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגי טביבי
    רחל 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם בחורה פשוטה. מהאח הגדול. נותנים לה להנחות טקס בושה למדינה
    סגור
  • 2.
    למה
    דוד 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה בגלל שאת עיתונאית את כופה עלינו את הדעה שלך? מי את ומה שאת מקבלת כזאת במה לטנף? דברי עם חברות שלך בסלון שיהנהנו לך עזבי אותנו
    סגור
  • 1.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    טני 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור