תקשורת ומדיה

סיון כהן בחשיפה שוברת לב: "חייבים להחזיר אותן ואת כולם"

מגישת הטלוויזיה סיון כהן סבן התייחסה להצהרתו של דובר משרד החוץ האמריקאי ופרסמה את שמות החטופות שחמאס לא רוצה לשחרר כדי שלא יספרו מה עברו בשבי: "חייבים לשחרר אותן ואת כולם"
תום נחום | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס פקעה גם היא והמטחים הכבדים של הרקטות חזרו, היום (שלישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-60, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה.
במקביל, גוברים הדיווחים על מעשי האונס והטרור המיני שהפעילו מחבלי חמאס החל ממתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר ולצערנו ככל הנראה גם לאחר מכן, כאשר פעיל ההסברה הישראלי ומנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה', יוסף חדאד, התייחס לנושא בסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "לפי דובר משרד החוץ האמריקני אחת הסיבות שחמאס לא שחרר את כל החטופות הישראליות היא שהם לא רוצים שהן יספרו מה עבר עליהן בשבי... אתם מבינים לבד מה המשמעות! והעולם עדיין שותק כשהן בגיהנום כבר חודשיים!!!".
 
מי שהתייחסה לנושא גם היא מגישת הטלוויזיה סיון כהן סבן, שכתבה בציוץ שהעלתה בנושא כך: "ואלה שמות הנשים שע״פ דובר משרד החוץ האמריקאי חמאס לא רוצה לשחרר כדי שלא יספרו מה עבר עליהן בשבי - רומי גונן (23), עדן ירושלמי (24), לירי אלבג (18), דניאלה גלבוע (19) קרינה ארייב (19) נועה ארגמני (26), ענבר הימן (27), אמילי דמארי (27), ארבל יהוד (28), אגם ברגר (19) נעמה לוי (19), עמית בוסקילה (28), עדן זכריה (28), דורון שטיינברכר (30) שירי ביבס (32), כרמל גת (39). חייבים להחזיר אותן ואת כולם".
 
עוד קודם לכן, מגיש קשת 12חיים אתגרפרסם בחשבון האינסטגרם שלו עדות מזעזעת באנגלית ועברית של יוני סעדון בן ה-39, אחד מניצולי מסיבת הטבע 'נובה' בקיבוץ רעים, בה נרצחו 364 אנשים, שבעדותו התייחס גם למעשי האונס שבוצעו על ידי מחבלי חמאס: "ניצול פסטיבל נובה מתאר את האלימות הנוראה של חמאס נגד אישה: "ראיתי את האישה היפה הזאת עם פנים של מלאך ושמונה או עשרה גברים מכים ואונסים אותה. כשהם סיימו הם צחקו והאחרון ירה לה בראש. היא נפלה על הקרקע ירויה בראש, משכתי את גופה מעליי ומרחתי את הדם שלה עליי כדי שזה ייראה כאילו גם אני מת. לעולם לא אשכח את פניה. כל לילה אני מתעורר לזה ומתנצל בפניה ואומר 'אני מצטער'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה