תקשורת ומדיה

חיים אתגר בחשיפה מזעזעת: "אנסו אותה וירו לה בראש"

מגיש קשת 12, חיים אתגר, שיתף באינסטגרם שלו את עדותו המזעזעת של יוני סעדון, ניצול מסיבת 'נובה' ברעים: "היא נפלה על הקרקע ירויה בראש, משכתי את גופה מעליי ומרחתי את הדם שלה עליי כדי שזה ייראה כאילו גם אני מת. לעולם לא אשכח את פניה"
תום נחום |  4
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס פקעה גם היא והמטחים הכבדים של הרקטות חזרו, היום (שלישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-60, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה.
במקביל, מגיש קשת 12, חיים אתגר, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו עדות מזעזעת באנגלית ועברית של יוני סעדון בן ה-39, אחד מניצולי מסיבת הטבע 'נובה' בקיבוץ רעים, בה נרצחו 364 אנשים, שבעדותו התייחס גם למעשי האונס שבוצעו על ידי מחבלי חמאס: "ניצול פסטיבל נובה מתאר את האלימות הנוראה של חמאס נגד אישה: "ראיתי את האישה היפה הזאת עם פנים של מלאך ושמונה או עשרה גברים מכים ואונסים אותה. כשהם סיימו הם צחקו והאחרון ירה לה בראש. היא נפלה על הקרקע ירויה בראש, משכתי את גופה מעליי ומרחתי את הדם שלה עליי כדי שזה ייראה כאילו גם אני מת. לעולם לא אשכח את פניה. כל לילה אני מתעורר לזה ומתנצל בפניה ואומר 'אני מצטער'".
כזכור, כל זאת כאשר על רקע הדיווחים והתיעודים של מעשי האונס והתקיפה המינית הקשים שנעשו על ידי מחבלי חמאס במתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, במגזין 'לאשה' החליטו לצאת במחאה נגד ארגוני הנשים בעולם בעמוד השער.
 
במגזין המצליח פרסמו כאות מחאה נגד השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים הבינלאומיים על רקע מעשי הזוועה שביצעו מחבלי חמאס שער בצבעים אדום, שחור וצהוב ועליו כתוב: "לאשה שנאנסה על ידי מחבלי חמאס המתועבים מגיע שארגוני הנשים הבינלאומיים יאמינו לה. ארגוני הנשים הבינלאומיים שותקים בנוגע לפשעי חמאס נגד נשים ישראליות. אנחנו לא נשתוק!".
מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ עכשיו 14מגי טביבי, הגיבה לשער המדובר של 'לאשה' וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "שער חשוב. צביעות עולמית - קווים לדמותה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזעזע שלא עזר לה .עדיף למות מאשר להסתתר
    צ 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 7
    כמו שפן לצפות בה נטבחת ועוד להשתמש בה.אדם נורא בעיניי.להפקיר אותה לגורלה ועוד לצפות בה נאנסת.פשוט מחריד.איך יכולת
    סגור
  • סתום שכמוך! לדבריך היה צריך למות ולא להשיג כלום
    מישהו 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות כדור במחסנית של המחבלים זה היה ההישג.
    סגור
  • קשקשן טפש
    אזרח מודאג 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה קל לקשקש ברשת ולהשאר טיפש חסר מחשבה
    סגור
  • 1.
    התעסקות מגוחכת
    יעל א 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם עדין לא הבנתם? העולם שונא את היהודים ההיסטוריה חוזרת. מה חשבתם? שמשהו השתנה? הם נהנים מכל רגע של סבל אצל היהודים ולא משנה מה יעשו להם. לפנות אליהם זה כמו לפנות לחמס זה אותו דבר במקום להשקיע אנרגיה בזה תעיפו את כל הפלסטינים מהמשרות באופן גורף. במקום זה להשקיע בהתיישבות בכל הארץ כדי שתהיה עליה במקום זה תדאגו לשכבות החלשות בארצנו.
    סגור