ויראלי

ליהיא גרינר נגד 'לאשה' והטרנסיות: "אישה עם 'בלושה' הייתה"

יוצאת 'האח הגדול', ליהיא גרינר, במתקפה חריפה נגד מגזין 'לאשה' והקהילה הטרנסג'נדרית: "זה כל החלום שלי, שער ב'לאשה', כאילו, אפילו טרנסיות מקבלות שער ב'לאשה', אפילו אישה עם 'בלושה' הייתה בשעה ב'לאשה', אוקיי? אפילו גברים הכי בוגדניים ומטורללים היו בשעה ב'לאשה'. כשבאה אישה פאקינג אמיתית - היא לא נמצאת"
מערכת ice |  2
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
אחרי אין ספור סערות עם אמירות שנויות במחלוקת כאלה ואחרות, כולל ריבים מתוקשרים עם אביבית בר זוהר, ליהיא גרינר, שפרצה לתודעה לפני כ-13 שנים כאשר השתתפה בעונה השלישית של 'האח הגדול', מעוררת סערה נוספת, כאשר סיפקה התבטאות אגרסיבית במיוחד נגד קהילת הטרנסג'נדרים בישראל במסגרת ראיון ל'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12, בו נשאלה על החלום הכי גדול שלה בקריירה.
ליהיא גרינר חשפה שהחלום הכי גדול שלה הוא להופיע על השער של מגזין 'לאשה', כאשר על הדרך, הצליחה לעלוב בציבור שלם ולעורר סערה: "כל החלום שלי היה מאז שאני בכל התעשייה הזאת, שזה כמעט 13 שנה, שער של 'לאשה'. לא יפנו אליי, לא יפנו אליי, לא פנו ולא יפנו, עברתי הפלה - לא עניין אותם, עוד הריון - לא עניין אותם, אח שלי מת - לא עניין אותם".

עוד אמרה גרינר, והפעם במתקפה על מי שכן זכו לכבוד, כאשר אמרה: "כאילו, אפילו טרנסיות מקבלות שער ב'לאשה', אפילו אישה עם 'בלושה' הייתה בשעה ב'לאשה' אוקיי? אפילו גברים הכי בוגדניים והכי מטורללים היו בשעה ב'לאשה'. אני אישה, אני אישה אמיתית, כשבאה אישה פאקינג אמיתית - היא לא נמצאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשעה בא.
    חיים 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה פרצוף תשעה באב !!! מה מחזיקים ממנה סתם פלוצית לא מעניינת !!! חוץ מיונו יונו בלתי נסבלת
    סגור
  • 1.
    בלתי נסבלת
    וואו 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די נו עכשיו כל פרה שמנה שרוצה שער בלאישה תקבל אחד?? הגברת גרינר טרנסיות הן נשים לכל דבר ועיניין את לא קיבלת שער כי את פרה שמנה ומכוערת מקווה שתקראי את התגובה וותשכילי
    סגור