טלוויזיה

גלי עטרי זועמת: "לא הבנתי איך אנשים יכולים לחשוב שזה בסדר"

בריאיון לרוני קובן בתוכנית "פגישה", מספרת גלי עטרי על רגעי התהילה שלאחר הזכייה באירוויזיון ומדגישה כי לא היא נזהרת מלהביע עמדות פוליטיות. עטרי מתחה ביקורת על הממשלה שקידמה את הרפורמה המשפטית: "אני לא מבינה איך פלג מאוד נכבד בעם ישראל יכול לחשוב שזה בסדר להתנקש במגילת העצמאות"

מערכת ice |  2
גלי עטרי (צילום שי / פלאש 90)
היום בערב (שלישי) צפויה המתמודדת עדן גולן לעלות על הבמה ולייצג את ישראל בחצי הגמר של תחרות האירוויזיון ולכבוד כך, ישודר פרק חדש מתוך התוכנית "פגישה" בהנחיית רוני קובן ובו תשתתף הזמרת גלי עטרי, אשר ייצגה את ישראל יחד עם להקת "חלב ודבש" בתחרות האירוויזיון שהתקיימה בשנת 1979.
בריאיון חושפני, מספרת עטרי כיצד הזכייה בתחרות האירוויזיון עם השיר "הללויה", העניקה לה את התואר "המאמי הלאומית". מלבד זאת, ציינה עטרי בריאיון לתוכנית "פגישה" כי למרות שאמנים ומוסיקאים רבים בתעשייה מקפידים שלא להביע את עמדתם הפוליטית בפומבי, הזמרת הוותיקה לעולם לא התביישה לחשוף את דעותיה. 
 
״אני אף פעם לא נזהרתי מאמירות פוליטיות״, כך חשפה הזמרת ואף הדגישה כי מבחינתה השיר "אין לי ארץ אחרת" היה שיר מחאה נגד מלחמת לבנון ואילו בשיר ״ספטמבר״, הוצגה אמירה ברורה נגד טבח סברה ושתילה.  ״זה לא שלא אמרתי אמירות פוליטיות, אנשים פשוט לא האמינו לי. הכל עניין של סטריאוטיפים", הודתה עטרי בפני קובן.  
קובן ועטרי חזרו אחורה לימי הרפורמה המשפטית, אשר העסיקה רבים במערכת הפוליטית, הביטחונית וכמובן את הציבור הישראלי. בריאיון, ציינה עטרי כי היא מסרבת לקרוא לאותו מהלך של ממשלת הימין "רפורמה" והיא מגדירה אותו כהפיכה. 
״אני לא מבינה איך פלג מאוד נכבד בעם ישראל יכול לחשוב שזה בסדר להתנקש במגילת העצמאות, יכול לחשוב שזה בסדר לבעוט בדמוקרטיה, שזה בסדר לבעוט בחופש הביטוי, שזה בסדר לבעוט בשוויון. לא הבנתי איך אנשים יכולים לחשוב שזה בסדר, ועד עכשיו אני לא מבינה את זה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפה הזה נועד לשיר, לא לדבר. אישה מאוד טיפשה (ל"ת)
    ניר 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טיפשה
    גבי 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כמה אפשר לחזור על שקר שוב שוב פשוט שחיתות השמאל אלים ומאיים על כל מי שחושב אחרת, זו הסיבה מותק...
    סגור