טלוויזיה
סלקום הופכת את האולימפיאדה למשחק, במה תוכלו לזכות?
החברה הכריזה כי שידורי האולימפיאדה בשירות סלקום טי וי ילווה במשחק שיכלול שאלות, סקרים ודירוגים, והצופים במשדרים יוכלו לענות ולזכות בפרסים
אחרי הביקורות על השיהוי בשידורי יורו 2020, בשידור האולימפיאדה שתתחיל ביום שישי הקרוב מתכוונת סלקום להוביל בפן הטכנולוגי, על ידי שילוב של משחק אינטראקטיבי בשידורי התחרויות למנויי סלקום TV, כך הודיעה החברה הבוקר.
לתכונה, שתהיה פעילה בין ה-23 ביולי ל-8 באוגוסט בערוצי "ספורט 5" ו"ספורט 5 פלוס" בסלקום TV על גבי ממירים מבוססי Android TV, קוראים "סלקום Play". היא תציג לצופים שאלות שונות בזמן הצפייה בשידורים ותאפשר להם לענות באמצעות השלט על טריוויה, סקרים ודירוגים של ביצועי הספורטאים המתחרים בטוקיו. המשתתפים יוכלו לצבור נקודות תמורת עצם ההשתתפות, כמו גם תמורת תשובות נכונות לשאלות הטריוויה, ולזכות בפרסים כגון חופשות בחו"ל, טלוויזיות וערכות גיימינג.
החברה מסרה כי "היכולת ליצור מעורבות ועניין מוגבר לצופה, סביב מגוון תכנים ופלטפורמות, היא בליבת החדשנות של שירותי OTT (טלוויזיה על גבי תשתית אינטרנטית; י"מ). סלקום תמשיך להפתיע ולחדש את שירות הטלוויזיה, ולהעניק חוויה ייחודית לשביעות רצון לקוחותינו וצופינו".
מי שאחראי לטכנולוגיה של השירות הוא הסטארטאפ התל-אביבי Inthegame, שבונה פלטפורמה לשילוב תוכן אינטראקטיבי בשידורים. אבירם שרון, מייסד ומנכ"ל משותף של החברה, אמר כי "שיתוף הפעולה שלנו עם סלקום מאפשר לראשונה לצופי סלקום TV חוויית צפייה שמערבת פעילות אינטראקטיבית על המסך באמצעות השלט, בזמן צפייה. אנו רואים חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה מול סלקום כחלוצי שידורי ה-OTT בישראל. המטרה שלנו היא להפוך את חוויית הצפייה לעוד יותר בלתי נשכחת על ידי מעורבות של הצופים".
השקת סלקום Play תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות חברת הפרסום פובליסיס One, ובכיכובו של תמיר בר, ולצידו של אלי אילדיס על תקן המומחה הספורטיבי, שיעזור לתמיר ולחבריו לשחק ולזכות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


