טלוויזיה

רותם סלע ואסי עזר בג'וב חדש? זה התפקיד שאימצו

צמד המנחים שמופיע בימים אלה על המסך במסגרת נינג'ה ישראל, לקח על עצמו תפקיד חדש כדי לסייע לפרשני הספורט שחולקים איתם את הפורמט, האם יש להם עתיד מקצועי חדש?
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
אסי עזר ורותם סלע הפכו בשנים האחרונות לצמד המנחים המוביל של קשת 12 כשהריאליטי הפופולאריים בערוץ תחת ההנחיה שלהם, וכמעט אין רצף שידורים בלי שהשניים מופיעים באיזה תוכנית. אלא שדווקא במהלך צילומי נינג'ה ישראל, נראה שהשניים מצאו עיסוק חדש. בהצצה לפרק שישודר היום הצמד נטש לדקה את כובע המנחים והפכו להיות סוכני טאלנטים לעמיתיהם בתוכנית - ניב רסקין הפרשן הותיק, וירדן ג'רבי הפרשנית החדשה.
בזמן שרסקין וג'רבי עסקו בתפקידם על מסלול הנינג'ה - פרשון הצד הספורטיבי של האירוע, המנחים שמגיעים מעולם הבידור תהו ביניהם איך זה שהם מדברים כל כך הרבה לעומת החוזה שלהם. עזר שאל את סלע, "כמה רסקין וירדן מדברים? כמה מילה הם מבזבזים לדעתך על כל מתמודד? 3,000 מילה? זה מלא", אמר אסי והחליט, "אז הם לא מתומחרים נכון, לדעתי הם מרוויחים איזה עשר אגורות על מילה".
 

אחרי הניתוח המקצועי הזה פנתה סלע לצמד הפרשנים ונתנה להם את חוות דעתה, "תשמעו אני עשיתי עכשיו חישוב קטן עם אסי אמרנו שבממוצע אתם מבזבזים 3,000 מילה על מתמודד. אני חושבת שאם הייתם מתמחרים את עצמכם פה בנינג'ה לפי מילה, שקל למילה הייתם טחונים, הייתם בונים בתים. אתם בחוזה לא נכון. ירדן את חייבת להיות בקשר איתנו לגבי הדברים האלה".
 
ג'רבי מצידה ניסתה לטעון שהיא חשבה שהיא יכולה לסמוך על רסקין בעניין הזה, כשעזר וסלע הבהירו לה שרסקין תמיד מקבל הכל אחרון. הפרשן טען לעומתם כי זה קורה מכיוון שהוא "ג'נטלמן ולא סוציופת". ואם בחוזים עסקינן, נזכיר את חשיפת החוזים המפלצתית של סלע לפני כשבועיים, שחשפה סכומי עתק שחתומה עליהם כפרזנטורית של טורדנו כך שאולי בכל זאת כדאי לג'רבי לאמץ את העצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה