טלוויזיה

יס חושפת: אלו הסדרות הנצפות ביותר ב-2021

עם כל הכבוד ל"שטיסל", "הבוזגלוס" ו"האנטומיה של גריי", הסדרות החדשות של יס שברו השנה שיאים – החברה חושפת את רשימת הסדרות הנצפות ביותר שלה בשנה החולפת
יאיר מור | 
yes (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
העבריינים הצעירים מבאר שבע כבשו את המסך הישראלי בשנה החולפת – כך חושפת יס היום במסגרת סיכום שנת 2021 וחשיפת תוכניותיה ל-2022. הסדרה "בני אור", שיוצרה, גיא בלילה, נפטר השבוע בגיל 38, היתה הסדרה הנצפית ביותר בשירות הטלוויזיה השני בגודלו בישראל השנה.
 
"השנה ביצרנו את מעמדנו כיוצרי התוכן האהוב והמדובר ביותר בישראל, כש-93% מצופי yes בחרו לצפות בהפקות המקור שלנו", אמרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן ב-yes, וציינה כי "'בני אור היא הסדרה הנצפית ביותר השנה ב-yes" – נתון שלפי בדיקת ice ייתכן בהחלט שהוא לא מספר את כל הסיפור: לפי מספר הצפיות בערכים של סדרות ותוכניות בוויקיפדיה, "בני אור" היא התוכנית הפופולארית ביותר של 2021 לא רק ביס, אלא בכל שירותי וערוצי הטלוויזיה בישראל, כאשר הסדרה היחידה שמתקרבת אליו היא "קופה ראשית" של כאן. שתיהן מתקרבות לחצי מיליון צפיות באנציקלופיה החופשית.
במקום השני נמצאת "הטבח", בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע; העונה השלישית של "שטיסל", הסדרה החלוצית שהציגה לראשונה את העולם החרדי עבור שאר הציבורים בישראל באופן עמוק, נמצאת במקום השלישי; עונה 5 של "הבוזגלוס", משפחת הכדורגל הלאומית, במקום הרביעי; "מלכת היופי של ירושלים" במקום החמישי; "מעילה", בכיכובם של דיאנה איבגי ויהודה לוי כצמד האחים שהפילו בנק שלם בישראל, במקום השישי; עונה 17 של "האנטומיה של גריי" במקום השביעי; הסדרה התיעודית "המניע", על הרצח המזעזע בעין כרם ב-1986, במקום השמיני; הדרמה המוזיקלית "מנגן ושר" במקום התשיעי; והגרסה הישראלית לפורמט הבריטי "החיים הסודיים של בני 5" במקום העשירי.
גלייכר הוסיפה כי "שימשנו גם כשגרירי התוכן של ישראל, והשגנו שלל הישגים בינלאומיים באמצעות yes Studios, זרוע ההפצה וההפקה שלנו בחו"ל, דוגמת עליית הגרסה האמריקאית ל'על הספקטרום' בהשתתפות צעירים על הספקטרום האוטיסטי, וכמובן 'פאודה', שהפכה לסדרה הישראלית הראשונה שמשודרת בדיבוב ובתרגום לפרסית, ובקרוב תשודר בהודו למאות מיליונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה