טלוויזיה

צופית גרנט מקבלת פרגון מבנצי גופשטיין: "באה בנכונות לשמוע"

בנצי גופשטיין, מייסד ארגון להב"ה, חושף מה היה התנאי להשתתפותו בתכנית של צופית גרנט, ויוצא נגד המבקרים: "אותם אנשים, שרוממות חופש הביטוי בגרונם, הם אלה שחסמו אותי בכל דרך אפשרית"
מערכת ice |  1
צופית גרנט גופשטיין (צילום יונתן זינדל פלאש 90 יחצ רשת)
לאחר הפרק הראשון של תכניתה שעסק בארגון להב"ה, מקבלת אשת התקשורת צופית גרנט פרגון מבנצי גופשטיין בטור שכתב בנושא: "הייתה מוכנה לשמוע אותנו".
כזכור, התכנית החדשה של צופית גרנט, ''ללא גבולות'', בו חשפה שבוע שעבר ברשת 13 את הסיפור האמיתי מתוך ארגון להב"ה שמטרתו לחלץ יהודיות שנקלעו למצבי קיצון ועומדות בסכנה, גרפה לא מעט ביקורות שליליות מצד אנשי תקשורת ברשתות החברתיות.
 
מגיש הרדיו יריב אופנהיימר, לשעבר בשלום עכשיו, כתב: "בפוצי מוצי שעשתה צופית גרנט ללהבה שורפים עכשיו שלטים עם הלוגו של שוברים שתיקה, מופע הליטופים של הכהאניסטים יימשך אצל גיא לרר. הצל מאחורייך".
העיתונאית ענת סרגוסטי תקפה: "ענת, אשתו של גופשטיין מלהב״ה יושבת בפריים-טיים מול צופית גרנט ומספרת על נערות שערבים סוחרים בהן. וצופית גרנט לא מערערת, לא מעמתת אותה עם נתונים, לא בודקת את אמיתות דבריה. ככה מנרמלים גזענות בפריים טיים. איזה ביזיון לרשת 13. ואז היא לוקחת אותה לחפש נערה שנעלמה, כאילו יצאו למבצע בעורף האויב, במזרח ירושלים. איזו בושה שום בדיקת עובדות, הצלבת מקורות. כלום".
מייסד ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, התייחס לכך היום בטור שכתב באתר "חדר מצב" ואל התגובות שביקרו את התוכנית: "לא הייתה להם טענה כלפי מה ששודר שם. הטענה העיקרית הייתה על זה שצופית התייחסה אלי ואל אשתי ענת כאל בני אדם, שהיא הייתה מוכנה לשמוע אותנו, לראות עם מה אנחנו מתעסקים ביום יום". גופשטיין הבהיר כי אינו מצפה שרבים בישראל יזדהו עם הדעות שלו "אבל חשוב לי שאוכל להגיד את דעתי כמו כל אחד אחר במדינה".
 
על הפנייה של צוות התכנית לארגון להב"ה, מספר גופשטיין: "כאשר לפני שנה פנו אלינו מההפקה של צופית לעשות תכנית עלינו ועל להב"ה, ביקשתי רק דבר אחד - תשמעו אותנו, תתנו לנו מספיק זמן להעביר את המסרים שלנו ואל תעוותו את הדברים. אתם לא חייבים להסכים, אבל תשמעו ותראו את הבעיות הקשות אתן אנו מתמודדים. וכך היה. הצוות וצופית אכן היו הוגנים".
מייסד להב"ה גם מגיב לביקורות של יריב אופנהיימר וענת סרגוסטי: "וזה בדיוק מה שהפריע לכל אנשי השמאל. למחרת התכנית, כל מדורי ביקורת התקשורת בעיתונים כתבו נגד צופית. בטוויטר בהנחיית יריב אופנהיימר פצחו כולם במלחמה נגד התכנית. ענת סרגוסטי, אותה אחת שלפני הרבה שנים, הרבה לפני שערפאת היה לגיטימי, כשהיה ראש הארגון לשחרור פלסטין, שבהוראתו הישירה נרצחו יהודים, סכנה את חייה ביחד עם אורי אבנרי רק כדי 'לזכות' לשבת ולצחקק עם אותו ערפאת - תקפה את צופית על כך שהעיזה לראיין את 'אשתו של בנצי גופשטיין'. ערפאת בעיניה איננו תת-אדם, ענת גופשטיין - כן".
גופשטיין הוסיף: "אותם אנשים, שרוממות חופש הביטוי בגרונם, כל עוד שמדובר באלה שהחרבות בידם להרוג יהודים, יצאו נגד מתן הבמה לנו ולבעיה הקשה כל כך של נערות וילדות שמנוצלות בידי ערבים. הם אלה שחסמו אותי בכל דרך אפשרית. חסמו לי את הדרך להתמודד לכנסת, סגרו לי את הפייסבוק, היוטיוב, האינסטגרם, הטוויטר והטיקטוק".
על דרכה של גרנט, מפרגן גופשטיין: "ובדיוק מכאן נובעת החשיבות הגדולה בתכנית של צופית. היא באה עם נכונות לשמוע, לא להסכים עם הכל כמובן. עם רוב הדברים שלי היא לא הסכימה ואמרה את זה, אבל גם היא עמדה פעורת פה על הצלת בנות ישראל שאנחנו עושים. ועל הגינותה הם לא מוכנים לסלוח לה. תודה, צופית, על ההגינות, ושוב תודה, שדרכך יכולים כולם לראות את הצביעות של אלו המדברים על תתי-אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 13 התגייס על מלא לכנופיית הכאוס של ביבי (ל"ת)
    וירטורי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור