טלוויזיה

שמלא חושף: זה מה שאעשה עם הכסף בו זכיתי

המנצח של נינג'ה ישראל התראיין לחדשות הבוקר עם ניב רסקין וחשף מה הוא מתכנן לעשות עם הכסף שבו זכה בתחרות
מערכת ice |  2
יובל שמלא הזוכה בנינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
מאות אלפי ישראלים צפו ביום שבת האחרון בגמר נינג'ה ישראל וראו את יובל שמלא צולח את המידוריאמה בתור הנינג'ה ה-16 בעולם שעושה זאת, ומנצח שוב את התחרות הפופולרית של קשת 12. 
יממה לאחר מכן, שמלא הגיע לתכנית הבוקר של קשת 12 והתראיין למנחה המוכר, המשמש כפרשן בנינג'ה ישראל, ניב רסקין ושם חשף את אחד הדברים היותר מעניינים: מה הוא מתכוון לעשות עם כספי הזכייה שלו בנינג'ה?
 
"אני הולך להמשיך להתאמן לקראת המטרות הבאות – אולימפיאדה ועוד המון מטרות שבאופק וכמובן שהפרסים יכולים לעזור לי בזה" סיפר שמלא כשנשאל. כמו כן, שיתף על הזוגיות שהוא נמצא בה עם זוגתו הראשונה איתה יצאה כבר בתיכון וכעת הם חזרו, שמלא סיפר כי בימים אלו היא מסיימת לימודים בהולנד. 
שמלא גם יצא בפנייה להפקה לאחר שנשאל האם להערכתו הוא יוכל לראות את העונה הבאה מבלי להשתתף בה וזאת לאחר שבתחילת העונה הוא הודיע כי מדובר בעונה האחרונה שלו בתכנית: "אני פונה להפקה, שלפחות תיתן לי לעזור בבחירת המתקנים, כדי להפוך את התחרות למטורפת. עונה 6? לא נראה לי. השנים שעברתי כאן הן לכל החיים. בתור ספורטאי להתחרות בנינג'ה, אתה כל פעם מגיע ואין לך מושג איזה מכשולים יתנו לך וזה החלק הכי מרגש. אם ייצא לי קצת להיות בצד השני, זה גם יהיה כיף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמלא
    רות יהל 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה בע"ה בהמשך דרכך
    סגור
  • 1.
    תישמור
    פשששש 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמלא חמודון, תחשוב הייטב מה תיהייה מטרת הכסף , א.יפה שאתה חושב על הדור הצעיר שבאמת זקוק לשיפור החיים שלהם קדימה, כ.תישמור גם חלק בחיסכון בבנק שיהייה לך לעתיד בהמשך החיים .תיזכור הכסף נעלם בשניות על דברים לא החרכים,תקווה עכשו שבת הזוג לא תוכל את כול הכסף על בגדים ואחר מקום למחשבה כי בימיינו זה מה שהבחורות מחפשות(בחור או גבר שרמנתי עים הרבה כסף) בהצלחה לך מתוק!
    סגור