טלוויזיה

חיים אתגר זועם: "מפלצת. המילים ריקות מול האכזריות"

חיים אתגר שיתף הלילה את העוקבים שלו בתחושות הקשות שמלוות אותו מאז נודע על הפיגוע הרצחני בבאר שבע, "כל הלילה לא נרדמתי, נורא לדעת שיש עוד חיות שכמותו"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
רק אתמול פרסם חיים אתגר בעמוד האינסטגרם שלו סיפור הצלחה של תוכנית "המתחזים" שלו בקשת 12, והכניס עוד נוכל לכלא, אך מהר מאוד הסטורי של איש התקשורת הפך לאבל, כמו כלל הדיווחים ברשתות ובכלי התקשורת שדיווחו על הפיגוע הנורא שהתרחש בבאר שבע.
בעקבות האירוע המזעזע, אתגר שיתף סטורי נוסף באמצע לילה וכתב לעוקבים, "כבר לפנות בוקר, כל הלילה לא נרדמתי. מחשבות על הנרצחים. נשים. מבוגרים. יתומים. משפחות שהתרסקו. הכאב חד, שורף ומפלח את הלב. חשבתי גם על הרוצח. מפלצת. חיית אדם. אבל המילים ריקות מול האכזריות, מול הזוועה. כמה נורא לדעת שיש מישהו בעולם שמשבח אותו. כמה נורא לדעת שיש עוד חיות שכמותו שמסתובבות לידינו".
 
לצד הסטורי, פרסם אתגר גם פוסט חריף על דמותו של המחבל עצמו, ובחר באופן מפתיע לא להראות את פניו של המחבל.
 

אתגר הסביר את הצעד שנקט וכתב לעוקביו, "זה הרוצח. אני בכוונה מסתיר את פניו. הוא היה רוצה שנזכור וננציח אותו ואנחנו חייבים למחוק אותו מהאנושות. צריך לדעת מאיפה הוא בא, מי משפחתו, האם סייעו לו, מה מניעיו ואיך עוצרים את המחבל הבא, אבל את התמונה שלו-פשוט לא להראות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה