טלוויזיה

הישרדות VIP הכריעו סופית: זו הזוכה הגדולה של העונה

לאחר בדיקה מעמיקה, הפקת הישרדות הודיעה כעת באופן סופי כי אלה אייבינדר תישאר הזוכה של עונת ה-VIP
מערכת ice |  4
אלה אייבינדר וג'קי אזולאי במבחן האש (צילום אור גפן יחצ)
הסאגה שהסעירה את הרשתות החברתיות הגיעה לסיומה היום (ראשון). רשת 13 הודיעה כי בדקה את עניין מבחן האש, בו נטען כי המתמודדת אלה אייבינדר מרחה על החבל חומר דליק שעזר לה לנצח את המשימה, והכריעה כי אלה אייבינדר תישאר עם מיליון השקלים שקיבלה.
בהודעה של הפקת הסדרה נכתב: "רשת 13 מודיעה על סיום הבדיקה שנערכה בנוגע למבחן האש בגמר הישרדות vip. הבדיקה נערכה בעקבות טענה שעלתה בנוגע למבחן האש שהתבצע בגמר. מספר הבדיקות המקיפות שהתבצעו העלו כי מבחן האש נערך בהתאם לכללי הפורמט ולא נמצא כל פסול בהכרזה על אלה כזוכה."
 
כזכור, הזוכה הטרייה עברה בדיקת פוליגרף בה נמצאה דוברת אמת וכמו כן, יצאה נגד ההכפשות נגדה ואיימה לתבוע על הנזק שנגרם לה לכאורה. בתום בדיקה של המחלקה המשפטית ברשת 13 מול בעלת הפורמט המקורי של הריאליטי שעלה לראשונה לפני יותר משני עשורים, נראה כי אייבינדר אכן לא עברה על החוקים והיא השורדת האחרונה.
כפי שפורסם ב״ישראל היום״, עלה החשד כי אייבינדר השתמשה כביכול במגנזיום אותו נטען כי מרחה על החבל, ובכך הגדילה את סיכויה להבעיר את האש ראשונה ולזכות במיליון שקלים, אלא שהדבר לא הוכח חרף טענות של ג'קי אזולאי שהפסידה לה בקרב האש בגמר ודרשה לבטל את זכייתה. אייבינדר הכחישה את הטענות והסבירה שרק בדקה שהחבל לא רטוב. בתוך כך, בתחילת השבוע שכרה השורדת האחרונה עורך דין שייצג אותה מול הטענות, אותו אחד ששכר בשנה שעבר, השורד אסי בוזגלו. כעת הגיעה הסאגה לסיומה עם ההודעה הסופית של הפקת התוכנית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלה המקסימה.
    ירדנה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי שהיה ברור אלה המנצחת וטוב שכך . אני שמחה בשבילך מגיע לך .תביאי את אמא ותתאחדו למשפחה . מגיע לך שיהיה לך נחת וחג שמח .
    סגור
  • 3.
    מאחלים לג'קי שתשלם לעו"ד הרבה כסף
    בילי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על התביעה שלה, אולי רק כך תבין שהיא במקום השני, כי מקום שני זה לא הפסד, זה פרס ניחומים.
    סגור
  • 2.
    ההמנון
    יוליה 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ג'קי שלום ג'קי שלום הלך החלום לקבל מיליון שח ..ג'קי בי בי ג'קי בי בי יאללה תחפף חזרה לאפריקה
    סגור
  • 1.
    הישרדות וי.איי.פי הכריזה שאלה המנצחת הגדולה
    ח.ד 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ג'קי אזולאי, תפנימי שאלה אייבינדר לא רימתה, כי היא ישרה! גם לא טיפשה שתרמה קבל צופים, שורדים, מושבעים ומנחה ! אלה החשיבה אותך כחברה - ואת איכזבת אותה ואת הצופים, במיוחד לאור הצהרתך על ''אחוו. נשים'' ו''העצמת נשים'. בסוף התגלית כ''אישה קטנה'', תרתי משמע! ממורמרת וקנאית, שלא יודעת להפסיד בכבוד ! יצר הרעה גבר עלייך במקום שאת .תדברי עליו ועל האגו הנפוח שלך ! תפנימי, אלה הזוכה הגדולה - ואת הפסדת לה, אומרים: ''הכל מלמעלה'' ! השלימי עם כך, עוד לא מאוחר להתנצל בפני אלה על עוגמת הנפש שגרמת לה! תחשבי שאת במקומה ותביני איזו אכזבה אלה חשה ממך, שברגע האמת, הפנית לה עורף ופעלת נגדה !
    סגור