טלוויזיה

בנט בבליץ ראיונות במהדורות החדשות, האם יתראיין לערוץ 14?

ראש הממשלה נפתלי בנט יעניק הערב סבב ראיונות בערוצי התקשורת, זאת לאור המשבר הפוליטי המתרחש בימים אלו וגל הטרור שפוקד אותנו
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)

ראש הממשלה נפתלי בנט יתראיין הערב (שני) לערוצי התקשורת כשברקע גל הטרור שפוקד אותנו בשבועות האחרונות. בנט גם יתייחס להתפתחויות הפוליטיות בעקבות התפטרותה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן.

בעקבות המהלך החד צדדי של סילמן, הקואליציה לא תוכל לקדם מהלכים הדורשים רוב מוחלט בכנסת ללא תמיכתם של חברים באופוזיציה. זאת ועוד: האופוזיציה תוכל לקדם הצעה לפיזור הכנסת בתמיכת ח"כ נוסף אחד בלבד מהקואליציה. 
 



הריאיון המדובר יתקיים הערב בשלושת הערוצים (קשת 12, רשת 13, כאן 11). למרות תקדים בני גנץ שמצא לנכון להתראיין לערוץ 14, בנט עדיין מחרים את הערוץ ולא יתראיין שם, בניגוד לשאר הערוצים. רבים תוהים אם הסיבה לחרם היא הריאיון ההוא, יומיים לפני בחירות 2021. 
 

רה"מ לשעבר נתניהו בריאיון אצל יונית לוי. מן הארכיון

כזכור, יומיים לפני בחירות 2021 אמר בנט באולפן ערוץ 20: "ספין נתניהו הוא שאכתיר את לפיד לראשות הממשלה. לא אכתיר אותו – אני איש ימין והוא איש שמאל. היחיד שהולך עם השמאל זה נתניהו".
 


כמו כן, באותו מעמד, חתם בנט על הצהרה לפיה הוא מתחייב שלא יאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה. בנוסף, התחייב שלא להקים ממשלה על קולותיו של מנסור עבאס מהתנועה האיסלאמית. 
 


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה
    א 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא יודיע שהוא מתפטר עוד הפתעה
    סגור