טלוויזיה

הסכם שת"פ בין i24NEWS למכון TRENDS

i24NEWS חתמה על הסכם שת"פ עם TRENDS, בו יסופקו שירותי מחקר עדכניים בנושאים מדינים ופוליטיים. החברות חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה במסגרתו הצדדים יפיקו יחדיו תכנים תוך שיתוף מידע ונתונים של מכון המחקר ושילוב מומחיו כפרשנים ואנליסטים בתוכניות הערוץ
מערכת ice | 
פרנק מלול i24NEWS (צילום גדעון מרקוביץ')
חברת TRENDS Research and Advisory, מכון המחקר הבינלאומי היושב באבו דאבי, וערוץ החדשות i24NEWS המשדר מישראל, חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה. במסגרת ההסכם הצדדים יפיקו יחדיו תכנים תוך שיתוף מידע ונתונים של מכון המחקר, ושילוב מומחיו כפרשנים ואנליסטים בתוכניות הערוץ. 
 
ההסכם נחתם על ידי מנכ"ל TRENDS Research and Advisory, דוקטור מוחמד עבדולה אל-עלי, ומנכ"ל i24NEWS פרנק מלול, בנוכחות ראשי המחלקות של המכון במטה TRENDS באבו דאבי. 
על פי ההסכם, TRENDS יספקו ל-i24NEWS נתוני מחקר עדכניים, בין היתר בנושאים מדיניים, פוליטיקה, חברה וכלכלה, המתמקדים בשינויים וההתפתחויות במזרח התיכון, במיוחד לאחר חתימת הסכמי אברהם. 
דוקטור מוחמד עבדולה אל-עלי, מנכ"ל ומייסד TRENDS, אמר כי ההסכם עם i24NEWS יתרום להפצת ידע, שלום ויציבות.
לדבריו, מזכר ההבנות נחתם כחלק מיעדי המכון לחיזוק שיתופי פעולה עם גופי מדיה ומוסדות מחקריים, הן באזור והן ברחבי העולם. עוד הוסיף כי הוא שמח לשתף פעולה עם כלי תקשורת כמו i24NEWS, המקפיד על דיווחים אובייקטיבים ואמינים.  
פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS, ציין כי הוא שבע רצון מהחתימה על ההסכם וכי הוא מצפה לתחילת העבודה המשותפת בפועל, במסגרתה יקבלו נתונים מחקריים על ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון. מלול אמר כי שיתוף הפעולה עם TRENDS יעשיר את תכני הערוץ בנתונים מבוססי מחקר מהימן. הוא הוסיף כי הסכם שכזה יתרום להפצת מידע אמין, תוך שהוא מדגיש את המוניטין המכובד של TRENDS בהפקת מחקרים איכותיים המספקים תובנות חשובות בנושאים אקטואליים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה