טלוויזיה

דייר האח הגדול נחשף: "עבר התעללות, קיבל עזרה מקצועית"

למרות הטענות לכאורה של חבריו לשכבה כי היה ילד מקובל, אופק לוי סיפר על החרם שעבר ואחיו חיזק את דבריו: "כשעוברים חרם, התעללויות ודברים נוראים כאלה - זה ברור שלא כולם יודעים, אני לא מאשים את אותם ילדים שמגיבים. אני באמת חושב שהם לא ידעו ולכן הם כותבים את הדברים האלה"
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דייר ״האח הגדול״ ברשת 13, אופק לוי סיפר באומץ על החרם שעבר בנעוריו. הוא תיאר כיצד קשרו אותו לכאורה חבריו למשך לילה שלם, והערב הגיעו הדברים לשיאם כשתיאר בפני דיירי הבית את התחושות והצלקות מאז.
ערן סויסה, כתב התרבות של ישראל היום חשף: "למרות הכל, מאז הוידוי התקבלו אצלי עשרות הודעות של חברי ילדות שטענו כי אופק דווקא היה ילד מקובל, אהוב וחברותי (חלקן עכשיו בסטורי). כעת אחיו סהר מגיב לטענות: ״אופק עבר התעללות. הוא כתב מחזה על ההתעללות שעבר ולאחר התמודדות עם עזרה מקצועית הוא גם העלה את המופע בצוותא בשנת 2017. את ההצגה אופק כתב, ביים ושיחק וקראו לה פסיכו-לוג".
 
עוד הוסיף: "במחזה אופק סיפר את סיפור חיו ואת אותם המקרים שעבר. באותה תקופה אופק היה כתב במעריב לנוער - מאקו וכתב על אופק שמובילה את סיירת החרם בצינור, באותה הכתבה גם שם כשהוא בן 17 אופק כתב את הזדהותו העמוקה וסיפר את את מה שסיפר הערב בתוכנית האח הגדול״ ״כשעוברים חרם, התעללויות ודברים נוראים כאלה - זה ברור שלא כולם יודעים, אני לא מאשים את אותם ילדים שמגיבים. אני באמת חושב שהם לא ידעו ולכן הם כותבים את הדברים האלה".
"אני בספק אם יקומו אותם ילדים ויגידו זה נכון, אני קשרתי אותו לעץ״. עוד הוא מוסיף: ״החלק החשוב ביותר בעיני הוא שאין לך מושג כמה הודעות אני מקבל מילדים ובני נוער, שאופק נותן להם כוח, שהם חווים דברים דומים, שמבקשים עזרה. בנוסף, אופק הציג את המחזה שלו פסיכו-לוג מול אנשים שמתמודדים עם מחלות נפש״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסיפורים של אופק
    ציפי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפור על החרם נלקח מילה במילה מהסיפור של שי חי.אופק שקרן וגם אחיו.אופק סיפר שאף אחד מהמשפחה לא ידע על החרם מאיפה אחיו ידע והמציא שאופק עבר טיפול ???
    סגור
  • 1.
    יש לי תחושה כבר מהרגע שנכנס שהוא פשוט שחקן ומניפולטור
    אמת 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וזו אסטרטגיה
    סגור
  • המכפיש את אופק אדם זדוני וצר עין
    מעורבת 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אופק בחור מקסים, מבריק, בעל יושרה, אמיץ רוח, יפה תואר בחוץ ובפנים. ראוי למדליה וחא לגינוי. ראוי להערכה ולצמיכה. שיתבייישו המכפישים! קנאות וצרות עין בלבבכם. אופק תתעלם מהרשעים. אוהבים אותך!!
    סגור