טלוויזיה

HOT משיקה ערוץ קולנוע חדש: כמה תשלמו עבורו?

חברת הכבלים ו"סרטי יונייטד קינג" משיקים את ערוץ "HOT קולנוע ישראלי" בו יוצגו חלק מהקלאסיקות הישראליות לצד בכורות טלוויזיוניות, בערוץ ייעודי חדש שיופק על ידי סרטי יונייטד קינג בבעלות משה אדרי, שיפעל 24/7 באפיק 20
מערכת ice |  5
רווח קולנועי בקורונה (צילום יוטיוב: pixar)
חברת HOT השיקה הבוקר (שני) ערוץ טלוויזיה חדש, "HOT קולנוע ישראלי", שישדר באפיק 20 שורה של סרטים ישראלים מכל הזמנים לצד סרטים זוכי פסטיבלים ופרסים, וסרטים חדשים בבכורות טלוויזיוניות.
בין הסרטים ניתן יהיה למצוא את חגיגה בסנוקר, צ'רלי וחצי וגבעת חלפון דרך קזבלן, טיפת מזל, הלהקה ואביבה אהובתי ועד הערת שוליים, סוף העולם שמאלה, מכתוב ולהציל את שולי. כמו כן עותקים חדשים, אחרי רסטורציה, של סרטים שהם נכס צאן ברזל בקולנוע הישראלי.
הערוץ יפעל במתכונת שידורים של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לכבוד עליית הערוץ, בסופ"ש הקרוב ישודר בימי שישי ושבת ספיישל הגשש החיוור שכולו מחווה לשלישייה האהובה: גברי בנאי, שייקה לוי וישראל פוליאקוב. לרגל ההשקה הערוץ יהיה פתוח לכלל הלקוחות באפיק 20 לתקופת היכרות ולאחר מכן יהיה כרוך בדמי מנוי חודשיים בעלות של 24.90 שקל.
מדברי איש הקולנוע משה אדרי, בעלי "סרטי יונייטד קינג": "אני שמח ונרגש על הזכות להוביל את המהלך המקדם את היצירה הישראלית, מנציח את הקולנוע הישראלי לדורותיו, מביא אותו לקדמת הבמה ומנגיש אותו לכלל מנויי HOT". 
 
מ- HOTנמסר כי "HOT ממשיכה להוביל את היצירה הישראלית ולראשונה בהוט ערוץ סרטים ישראלי כחול לבן, שיוקדש כולו לסרטים הישראלים האהובים מכל התקופות בשיתוף פעולה עם חברת סרטי יונייטד קינג״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עכשיו נזכרתם?
    אור 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביס זה כבר קיים הרבה שנים ובחינם. רק אצלכם כל דבר זה רק כסף וכסף .
    סגור
  • 3.
    מקווה ישראל חולן
    שימרית 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה איפשר להזמין את ערוץ 20
    סגור
  • 2.
    ביזיון שלוקחים עליו כסף
    עינב 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדרך כלל ערוצים של החברה הם חינמיים, כמו ביס שיש ערוץ סרטים ישראלים ללא תוספת במחיר.. חברה שרק מחפשת בכל הזדמנות לעשוק על הלקוחות שלה. סביר להניח שבקרוב מאוד אתנתק
    סגור
  • סחיטה
    לי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת למה יש צורך בגבייה על ערוץ כאשר יש ערוצים שרובם לא צופים וקיימים מה מעניין אותי ירדן או רוסיה או צרפת כאשר אני רוצה להנות מחוויה צפיה עושקים אתהציבור ומנצלים את הויתור על טירטור ומעבר לחברה מתחרה מרתיח
    סגור
  • 1.
    מי ישלם בדיוק על סרטים ישנים ממוחזרים שכולם כבר ראו?
    גל 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובטח נגישים באינטרנט בחינם. וב yes זה קיים כבר... וללא תוספת תשלום.
    סגור