טלוויזיה

דייר האח הגדול ספג אש: "נכתבו ונשלחו דברים גועליים"

אחיו של דייר "האח הגדול" אופק לוי תקף ברשתות החברתיות את הטוקבקיסטים שהגיבו לסיפורו האישי קורע הלב על חברו ארי נשר שמת בתאונת פגע וברח: "יש דברים חשובים בהרבה מכל רגע טלוויזיוני" 
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום pixabay, freepik)
חדר "האח הגדול" ידע הרבה שיחות מרגשות, אבל כשהדייר מהבולטים של העונה ברשת 13, אופק לוי, סיפר את סיפורו האיש הכואב, שוב תופעת הטוקבקים המכוערים הרימה את ראשה והפעם לא נשארה ללא מענה.
לוי סיפר ל'אח' כי חברו הטוב בתיכון מת כתוצאה מתאונת דרכים בה הנהג פגע וברח ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, אלא שהצופים מיהרו להטיל דופי באמינות הדברים ולא הפסיקו לזלזל בדבריו ברשתות החברתיות.
 
סהר, אחיו הבכור העלה פוסט נגד התגובות הקשות ותקף: "כאן סהר אחיו של אופק. לצערי הרב, אני נאלץ להגיב לשקרים ולתגובות הנאצה הבזיוניות שאופק חוטף. מאז שידור הפרק אתמול, מעולם לא דמיינתי שאנשים יגיבו כפי שהגיבו לרגע של כנות מאחי הקטן, מדבר על חברו הטוב. קשה לי אפילו לחזור על הדברים הגועליים שנכתבו ונשלחו אליי מאז השידור אתמול, אבל אין לי ברירה ולכן אני מוכרח להתייחס".
עוד כתב: "כמו כן לאור צנעת הפרט וכבוד המשפחה, זו תהיה הפעם האחרונה שאתייחס לכך. אני לא מוכן לתת כוח ותשומת לב לציניקנים שעושים שימוש זול בסיפור הזה. אופק אהב את ארי ז״ל אהבת נפש. הייתה ביניהם חברות נדירה. מי שמטיל בכך ספק, יוכל לקרוא את הכתבה שאופק כתב למעריב לנוער, בה פירט וסיפר על החברות שלו עם ארי, ועל האדם המקסים ואוהב החיים שהיה". 
לבסוף סיכם: "אני רוצה להאמין שברגעים כאלה, כמו הרגע שאופק חלק עם הצופים בשידור, אנשים יוכלו להתאחד סביב אהבת החיים ולא סביב רכילות זולה. יש דברים חשובים בהרבה מכל רגע טלויזיוני כזה או אחר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה
    צופה באח הגדול 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשצפיתי בקטע באח הגדול הרגשתי שמדובר בבן של הבמאי נשר!!! צר לי אבל צופים לא נולדו היום....( לא רוצה לפגוע!!)
    סגור
  • 1.
    תגובה
    צופה באח הגדול 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשצפיתי בקטע באח הגדול הרגשתי שמדובר בבן של הבמאי נשר!!! צר לי אבל צופים לא נולדו היום....( לא רוצה לפגוע!!)
    סגור