טלוויזיה

גיא לרר והצינור תחת מתקפה: "אתם לא הסיפור, די"

לאחר הסיקור על התלונות שהוגשו בפרשת שי אביטל, ספגו המגיש ותכניתו ברשת 13 ביקורת מרן בוקר: "על אף שהצינור עסקה ועשתה עבודה חשובה ואולי גם ניסתה לנכס לעצמה את הסיפור - תוכנית הטלוויזיה היא לא הסיפור בשם צורה שהיא!"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר ותכניתו 'הצינור' ברשת 13 ספגו ביקורת חריפה היום (שני) מצד כתב התרבות של ynet רן בוקר, בשל הדרך בה הוצג 'הניצחון' על סוכן הדוגמניות שי אביטל שנעצר בהולנד לאחר שברח מהאישומים נגדו בישראל על הטרדות מיניות לכאורה.
בוקר כתב: "״אנחנו מודים לך על האומץ הגדול להגיש את התלונה מלכתחילה״, אמר מגיש הצינור גיא לרר לאישה שהתראיינה לתוכנית אחרי שביטלה את תלונתה. על אף שהצינור עסקה ועשתה עבודה חשובה ואולי גם ניסתה לנכס לעצמה את הסיפור - תוכנית הטלוויזיה היא לא הסיפור בשם צורה שהיא!".
 
עוד טען: "לקחת בנות לתחנת המשטרה ולהצטלם איתן מחוץ לתחנה, זה טוב ללייקים ולטיפוח האגו שלכם. ולא לשום דבר אחר. הבנות הן אלה שצריכות אחר כך להתמודד בחדר החקירות, להתמודד עם הכותרות והלחצים הנפשיים שבאים בעקבות החשיפה והפרסום, בנוסף לפצע מהמקרים עצמם".
 
לסיום הסביר: "דיווח על פרשה כזאת כמו פרשת שי אביטל ודבקות אליה כמו שעשו בצינור זה חשוב מאוד וראוי להערכה. וכן, גם השמעת קולן של הבנות, אבל לא לגרור אותן לאף תחנת משטרה. תנו להן לספר את הסיפור, אם הן ירצו. וכשהן ירצו הן ילכו להתלונן. תזכרו שאתם לא הסיפור. אתם רק מספרים את הסיפור. די עם זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחות מסכימה איתך.
    שירה. 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נכון שה"צינור" הוא לא חלק עיקרי בפרשה. אבל אני מניחה שבצילומים עם המתלוננות יש לגיטימציה לשאר המתלוננות לפנות למשטרה להתלונן שוב או בכלל. גיא לרר לא סובל מחוסר פירסום. אני בטוחה שזה מתוך כוונה טובה. השאלה איך אתה כעיתונאי עוזר למקרה זה ולא דווקא מעיר.
    סגור