טלוויזיה

פיינליסטית הכוכב הבא: "מצאתי את עצמי על הכביש, בכיתי"

מיטב שרמן, שהעפילה לגמר הכוכב הבא והוכתרה על ידי קרן פלס כזוכת העונה, סיפרה בראיון על חייה האישיים שלרוב היא מעדיפה לשמור לעצמה
מערכת ice | 
מיטב שרמן הכוכב הבא (צילום צילום מסך יוטיוב)

רגע לפני הגמר הגדול של תוכנית הריאליטי המצליחה "הכוכב הבא", המתמודדת המובילה מיטב שרמן (23) נפתחת בריאיון למאקו ומשתפת מידע מחייה הפרטיים. בין היתר שרמן סיפרה שהתדמית שלה כבחורה שקטה וביישנית לא קשורה למציאות. לדבריה, יש בה הרבה צדדים שהיא אוהבת כל אחד מהם בכל ליבה: "מיטב של הבמה מרגישה שהיא עושה את מה שהיא נולדה לעשות, מיטב עם האופנוע פורקת אדרנלין ומרגישה כמו ציפור, מיטב עם החברים מצחיקה ומשוגעת".
 

אחרי הביצוע לשיר של אתי אנקרי "רואה לך בעיניים", מיטב הרימה את המסך של 83% וקיבלה כחולים מכל השופטים ומחמאות נלהבות מקרן פלס שהצהירה שמבחינתה היא זוכת העונה. שרמן שיתפה שהיא התלבטה אם בכלל להירשם לתוכנית משום שהיא מאמינה בעבודה קשה ולא בקיצורי דרך, אבל מלהק מקסים התעקש והביא אותה לתוכנית. בדיעבד היא יודעת לומר שהתוכנית פתחה אותה לדברים חדשים, ושהכוכב הבא הוא הדבר הגדול ביותר שעברה בחייה. 

הביצוע שהוביל אותה לגמר סחף את הצופים ואת רוב השופטים מלבד אסף אמדורסקי שאמר: "לא ככה הייתי רוצה לקבל את הרוק שלי, הייתי רוצה פחות מצועצע, פחות דרמטי. זה לא קול בעיניי". גם השופט איתי לוי נתן לה אדום אחרי הביצוע לשיר של היהודים "אם כבר" שלטענתו היה צעקני, ובזאת העמיד אותה להדחה. 
 


בתוכנית ספיישל עומר אדם, מיטב שרה את "חצי דפוק" בגירסה רוקיסטית. למרות שהיא לא מאזינה למוזיקה שלו בדרך כלל, שרמן הצליחה להפתיע גם את הזמר המקורי שאמר: "אמאל'ה מיטב, זה מדהים". הזמרת הצעירה הצליחה להתחבר לטקסט משום שלדבריה "כולנו דפוקים, יש כאלה שיותר וכאלה שפחות, אבל מושלם זה משעמם".

מיטב, שבשעות הלילה עובדת כברמנית, רוכבת על אופנוע שהיא מאוד אוהבת. היא סיפרה שאחרי הכניסה לנבחרת, רכבה על האופנוע בדרך לפגישה עם ההפקה והחליקה בבוץ שהיה מרוח על הכביש. היא סיפרה: "נכנסתי לפגישה צולעת ומלאה בבוץ, זה היה מצחיק אבל שבוע אחרי התאונה התחלתי להרגיש כאבים חזקים איפה שנפלתי ובכיתי כי זה ממש כאב". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה