טלוויזיה

אחרי 16 שנה: נינט טייב ורן דנקר בקאמבק מרגש

הצמד 'רנינט' שכיבד בתחילת המילניום, יתאחד באופן חד פעמים על במת 'הכוכב הבא' ובאירוע הגמר יבצע מאש-אפ לשני להיטי הענק שלהם
מערכת ice |  1
רן דנקר ונינט בהכנות לעונה החדשה של "הכוכב הבא" (צילום קשת)
זוכרים את הצמד רנינט שלהט בתחילת שנות ה-2000 בישראל? אז באיחוד מרגש נוסף כבר בדרך. רן דנקר ונינט טייב, שני השופטים של הריאליטי הלוהט של קשת 12, הכוכב הבא, נפגשו על הסט של הסדרה "השיר שלנו", אבל טרם שרו העונה כמו בימי הטלנובלה המיתולוגית.
אבל אחרי 16 שנים של המתנה, האיחוד המרגש של השניים סוף כל סוף יקרה על במת גמר "הכוכב הבא", כבר מחר (שלישי) שייערך בזאפה לייב פארק ראשל"צ, כאשר השניים ישירו mash-up לשני להיטים שלהם. הגמר יועבר בשידור חי בקשת 12 כפי שפורסם ב-TMI.
 
השניים כזכור התאחדו לא מזמן באופן כמעט חד פעמי, כאשר לקחו חלק בערב של חברת WIZ בביתן 10 בנמל תל אביב. השניים ביצעו מספר דואטים יחד וסיפקו מופע שהזכיר נשכחות ואכן, הם יעשו שוב את מה שהם עשו כל כך טוב.
דנקר סיפר בתחילת העונה: "זה היה מאוד טבעי שאין מה לעבוד בו יותר מדי. זהו, יש כימיה טובה, כיף, בכלל שולחן צבעוני מאוד, יש תחושה טובה. כל הזמן זורקים לנו דברים. אסי ורותם דואגים לזרוק לנו יציאות, יואב, ההפקה. לפעמים מתמודדים שרים שירים מהסדרה. זה מעלה זכרונות טובים, מצחיקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נינט ורן דנקר.
    זואי 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אלופים נינט ורן יכולתם להתחתן. היו ילדים מהממים. אבל מה לעשות כול אחד הלך לדרכו. אין על שניכם
    סגור