טלוויזיה
ברוס וויליס חוזר למסך? האמת מאחורי התאום הדיגיטלי
אחרי שהודיע על פרישה מהקריירה בשל בעיות רפואיות, דיווחים אחרונים הצביעו על שיתוף פעולה שחתם עם חברה היוצרת כפיל דיגיטלי שיעשה עבורו את העבודה מול המצלמות, אבל אז הגיעה ההודעה מטעמו
הצוות של ברוס וויליס דוחה את השמועה כי הכוכב מכר את הדמות הדיגיטלית שלו לחברה דיפקייק.
דיווחים אחרונים העלו כי השחקן מכר את זכויותיו ל-Deepcake כדי לאשר את יצירתו של "תאום דיגיטלי" שלו להופיע בפרויקטים בעקבות ההכרזה שהוא עזב את הופעתו. למרות שדיווחים ציינו שזה הפך את וויליס לאישיות ההוליוודית הראשונה שהגדירה עסקה מסוג זה, הצוות שלו מכחיש את קיומו של הסדר כזה.
בהצהרה לכלי התקשורת, נציגו של וויליס אמר כי "אין לו שותפות או הסכם עם חברת Deepcake הזו".
יחצן של Deepcake מאשר ל-THR שלא ניתן למכור את זכויות הדמיון הדיגיטלי של וויליס, מכיוון שהן שלו כברירת מחדל, וכי המעורבות של החברה עם הכוכב נקבעה באמצעות נציגיו ב-CAA. הדובר של Deepcake מסביר שהחברה שלהם יצרה את התאום הדיגיטלי שלו עבור מסעות פרסום של 2021, ושכל שימוש עתידי בדמיון יהיה תלוי בוויליס.
האתר של Deepcake מציג את טכנולוגיית התאומים הדיגיטליים של החברה כיכולת של שחקנים מהרשימה A לכלול למעשה את הדמיון שלהם בקמפיינים שיווקיים ללא צורך להופיע פיזית מול המצלמה. האתר מציג באופן בולט ציטוטים המיוחסים לוויליס על פרסומת משנת 2021 ששודרה ברוסיה עבור ספקית הטלפון הנייד MegaFon.
"אהבתי את הדיוק של הדמות שלי", אמר וויליס, לפי הציטוטים באתר Deepcake. "זו הזדמנות מצוינת עבורי לחזור אחורה בזמן. הרשת העצבית אומנה על תוכן של Die Hard ו-Fifth Element, כך שהדמות שלי דומה לתמונות של אז".
עוד ב-
במרץ פרסמה משפחתו של וויליס הצהרה לרשתות החברתיות שבה הודיעה כי הכוכב "יתרחק" מקריירת המשחק שלו לאחר שאובחן עם אפזיה, שהשפיעה על היכולות הקוגניטיביות שלו. אפזיה היא הפרעה המגבילה את היכולת להבין או להביע דיבור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



