טלוויזיה

אברי גלעד: "מתי הודיעו שהחלק הזה בגוף אינו מוצנע?"

מגיש רשת 13 כתב בטורו בישראל היום נגד תופעת חשיפות יתר של הגוף במרחב הציבורי: "לחשיפה במקומה ובמידתה תמיד יש מקום משמח בחיי, אבל לא כשזה נכפה עלי במרחב הציבורי ואני צריך ללכת ברחוב כשומר עיניים חרדי"
מערכת ice |  143
אברי גלעד בתכנית הבוקר של רשת 13 (צילום רשת 13)
בישראל היום, פרסמו אמש (שישי) תקציר מתוך טורו של אברי גלעד לסוף השבוע, בו החליט להתייחס הפעם לתופעה שהוא מכנה הישבנים החשופים במרחב הציבורי - ויש לו הרבה מה להגיד, לכל הנשים.
בפוסט שעלה בפייסבוק הפיעו חלקים מהטור של גלעד: "מתי הודיעו שהחלק הזה בגוף אינו חלק מוצנע ומיני והפכו אותו לניתן לחשיפה מלאה ללא בעיה? ואם זה מה שקרה - מה אני מרגיש כלפי זה? בסדר, כולה גלוטאוס, מה הסתירו כל השנים? חלק גוף וזה הכל. וזה משכנע, אבל משהו בי לא משתכנע, וכשרואה ישבן חשוף קופצות מחשבות לא תואמות מצב".
 
עוד הוסיף: "אין לי שום רצון לחשוב מחשבה מינית על נערה. זה מטריד אותי. אין לי שליטה במה שמעלה המחשבה, והבחירה שלי היא רק אם להמשיך לזרום על המחשבה, או לעצור מייד כשהיא קופצת. אני מנסה לעצור מייד, אבל זה מכניס לי תדר לא רצוי למערכת".
לסיום הסביר מגיש רשת 13: "וחוצמזה, אני דווקא מחבב ישבן כאיבר ארוטי, שרירים יש מספיק. לחשיפה במקומה ובמידתה תמיד יש מקום משמח בחיי, אבל לא כשזה נכפה עלי במרחב הציבורי ואני צריך ללכת ברחוב כשומר עיניים חרדי. לרגע מבין אותם".
 
אברי גלעד נפרד מתכנית הבוקר ברשת 13. מן הארכיון
תגובות לכתבה(143):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 102.
    אם גבר הולך עם חוטיני ברחוב, לוקחים אותו לבית משוגעים (ל"ת)
    333 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 101.
    אמירה צנועה
    מלכה 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נכון מאוד, מי שמכבדת את עצמה לא תצא עם ההלבשה שהתחתונה לרחוב, יש גבול דק בין להראות סקסית או יצאנית מהשדרה. היום הגבולות מטשטשים וזה מגיע מהמדיה החברתית,סרטונים וקליפים ויוצא לרחוב.
    סגור
  • 100.
    מי שנוגד לדעה אולי
    מתרני 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברים לפני שמונים שנה לא רצו ללכת ערומים לפני שישים שנה לא רצו שהבנות ילכו בלי חולצה ולפני עשרים שנה נתרחש המהפך המיני הגדול ללכת בלי חולצה שהגברים ילכו עם בוקסר ובאלפים שללושים ניפוך מין בלי בגד חברים מעייל הכחול בדרך
    סגור
  • 99.
    אברי גלעד מתי הודיעו
    ד.ד. 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צודק כל מילה. לא צריך להיותצחרדי כדי להיות מכובד. לגויים יש צניעות אז מה עםמבנות ישראל?
    סגור
  • 98.
    צודק ב 100%
    עדי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני יצאתי לרחוב והייתי בהלם שבחורות מסתובבות ברחוב עם חזייה ומכנס "דפוק אותי" א פילו השם של המכנס מעיד על ייעודו.
    סגור
  • טען עוד
  • 97.
    לזה קוראים פריבילגיה
    רחמים 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    משום מה, רק גברים לא יכולים לשלוט במחשבות ובמעשים שלהם, אבל הם ממש טורחים להסביר לכל השאר מה לחשוב ולעשות.
    סגור
  • אז אני כגבר יכול ללכת עם חוטיני לידך בלי שתעשי דבר בכך? (ל"ת)
    333 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    כפי הנראה לאברי ראיה מעולה
    מיקי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאברי ראיית רנטגן. אני לא מצליח לראות ישבנים במרחב הציבורי. אולי הוא רואה ישבנים בדמיונו וזה משגע אותו.
    סגור
  • 95.
    צודק כל בחורה זולה שמחפשת תשומת לב
    אני 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יוצאת כמעט ערומה לרחוב ולפעמים אני אומרת שצריך לתבוע אותן שהן מכריחות אותן לראות את כל הגועל נשפ שלהן בחוץ.להקיא עליהן ועל החינוך שקיבלו בבית??????????????
    סגור
  • 94.
    גברים הם סמרטוטים מאולפים (ל"ת)
    שני 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 93.
    הם יודעות בידיוק מה הם עושות
    חחח 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם יאנסו אותם הם ימשיכו זה מה שהם רוצות
    סגור
  • 92.
    גבר לא אמור להגיד את זה. נקודה
    יעל 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 10
    לא ממקומו להעיר על כך. בתור בחורה אומר שיש בנות שלקחו את זה רחוק מידי וצריך לדון אותן לכף זכות וכשהן יגדלו הן יבינו, לא צריך להעיר לאף אחד על שום דבר. כל אדם יגיע למקום המדוייק לו בעצמו לא צריך להתערב כי זה רק עושה ההיפך ויותר גרוע.
    סגור
  • 91.
    טמטום
    חסוי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם לים ולבריכה נשים הולכות עם חוטיני שזה 99% עירום וזה לא מפריע אז למה שיפריע שנשים הולכות עם חולצה שנראתה חזיית טופ ושורט שחושף חצי מהישבן?!
    סגור
  • 90.
    השימוש במילה חרדי מיותרת
    יאיר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המיחה ירדי מצתממת את המסר כביכול רק לחרדים - אני בטוח שהמסר הזה משותף הרבה אנשים נורמטיווים ולאו דווקא חרדים
    סגור
  • 89.
    אברי צודק... גם אותי זה מביך
    רבקה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אותי זה מביך גם. איך ניתן להעביר הדרכה ללבוש נאות כשבתוכניות טלויזיה כמו האח הגדול והישרדות ללכת עם ביקיני זה הלבוש הנדרש. הנוער לא אשם זה מה שהמדיה מלמדת את הנשים בארץ
    סגור
  • 88.
    צודק
    שי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמה שהוא צודק , זו תופעה דוחה
    סגור
  • 87.
    צניעות
    ים חפשי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם רוצים להיענות מחוף הים ולאוו דווקא לראות ישבנים וזה כך כך חשופים מעט צניעות היא לא מילת גנאי
    סגור
  • 86.
    החשפנות הזו מוגזמת
    צודק בכל מילה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אילו נשים בנות 80 היו הולכות עם חוטיני??? אם גברים ילכו עם חוטיני??? פשוט מקומם ישבנים הינם איבר סקסי יפה אבל ראוי שיהיו מוצנעים . יצר החשיפה וההתגרות מצד נשים צעירות ויצר המציצנות של גברים- ראוי שימושו בצנעת הפרט. לי גם לא נעים לראות ציצי חשוף ולא נעים לראות ישבנים חשים ולא פין חשוף או ערווה חשופה… כשאני ברחוב אין לי עניין לצפות בעירום ולא אני לא חרדית ולא דוסית.
    סגור
  • 85.
    החשיפת יתר היחידה היא לאברי גלעד (ל"ת)
    אחלה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 84.
    סוף סוף מישהו שאינו דתי אומר את האמת שהתשובה לכך מהחיונ
    גדי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    או שאומרים שרק סוטים מסתכלים ומכאן דעתם על דתיים וצניעות, בעצם שכולנו סוטים.ואני חילוני גאה.
    סגור
  • 83.
    אומר את מה שכל הגברים שיש להם עוד חשק חושבים
    נועם 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל כך צודק עכשיו יגיעו ארגוני נשים ויפלו עליו , טוב שיש את אברי , יותר מיזה הוסיף , שישנם שרואים את החשיפה הזו וישר אומרים ("אחר כך מתפלאים למה יש אנסים") לא מצדיק לגמרי אמירה כזו ,זו אמירה אומללה הם שלא יודעים להתבטא ככה אומרים אבל הכוונה שלהם היא בדיוק מה שהתכוון אברי גלעד , צריך אומץ בתקופה המשוגעת הזו לומר את האמת כל הגברים שעוד יש להם טוסטרון ירגישו את אותה ההרגשה של אברי ,אם לא תמיד אז לעיתים זה יגלוש לזה ומזה אם לא הטרדה
    סגור
  • 82.
    כמה נכון אברי ):
    נעמי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כאישה, גם לא הבנתי את התופעה!
    סגור
  • 81.
    אחוריינו
    דן דן 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העולם כולו נהיה מקום חשוף...מצד אחד..וחשוך מצד שני.אברי צודק באמירתו...גם אני לצערי רואה בזה ריצת מרתון של אותם צעירים שהולכים כמתים ברחובות .בלי ערכים בלי בושה בלי צינעה .דור פשוט מסכן לצערנו.. ח ב ל
    סגור
  • 80.
    אברי אני בחורה ואומרת לך שאתה צודק במאה אחוז
    נטע 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ושיקפצו כל הצבועים! לא פמיניסטית, שונאת צביעות! איך אפשר להתלונן במשך שנים על החפצה מינית ובסוף להחפיץ את עצמך לבד???? כל היום התקשורת מפמפת לנו על הטרדות מיניות, אבל למה ללכת חצי ערומה עם איברים מיניים חשופים ומרמזים, זו לא הטרדה??? אם אני רואה גבר שמתלבש כמו שנערה מושפעת ממוצעת מתלבשת היום אני חד משמעית מרגישה מוטרדת, אז כזה לכיוון ההפוך זה פתאום שגוי? פרנויה של המין הגברי בלבד? לא מבינה כבר לאן אנחנו הולכים….ומזל שיש צדיק אחד בסדום שמציף דברים כאלה
    סגור
  • 79.
    חשיפת ייתר
    אורה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי גלעד...צ ו ד'ק 100% הבחרות היום שמסתובבות עם חולצות חזייה... ומכנסיים קצרים..קצרים... מזמינות לעצמן...צרות...חשפניות בפוטנציה !!! לא כל אופנה הזוייה .. צריך לאמץ...מטומטמות...
    סגור
  • 78.
    מה לא הבנת אברי? הרי זו המטרה לגרום לריגוש מיני! (ל"ת)
    יהודה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 77.
    חשיפת יתר
    זהבה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לדעתי גם חשוף במידה זה יפה. אבל בנות אתן מתלבשות כאילו אתן פרסומת להלבשה תחתונה. מוגזם
    סגור
  • 76.
    מספיק. צא לנו מהרשתית. (ל"ת)
    עמוס 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 75.
    פדופיל מסוכן (ל"ת)
    זיו 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 74.
    אברי צודק כשהייתי בסיני ראיתי נערות בנות 15 חסופות ישבן
    ענת 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ליד הבדוואים הדתיים ושמו שמיים ליד ההורים שלהם זה ממש הביך אותי
    סגור
  • 73.
    מילים של סוטה. שינוח (ל"ת)
    לי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 72.
    הנשים תמימות
    נוצרי אדוק 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפ רק הייתן יודעותנה מה עובר לנו הגברים (מקטן עד גדול, גם ילד בן 14 וגם קשיש בן 80) במוח כאשר אנחנו רואים בחורה חשופה - הייתן מצטמררות ומתביישות ללכת גם בלי כיסוי ראש. לפעמים זה עובר מעבר למה שאתן חושבות
    סגור
  • אתה התמים חחחח (ל"ת)
    טיפש 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    מסכימה עם אברי
    אסתר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם כאישה ללא הקשר מיני זה מגעיל לחזות בים תחת של נשים
    סגור
  • 70.
    צודק
    לינא 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי נפסיק להיתמם?! יתר המין הוא היצר החזק באדם, יש הבדל עצום בין גברים לנשים גברים כל הזמן חרמנים כל הזמן חושבים על מין וכו' ים ל.....ן כל אישה , זה הטבע שלהם. ד כשגבר רואה אישה חשופה הוא אוטומטית חושב על ל...ן אותה מה לא ברור בזה??? נשים הן אחרות אצלם זה קשור יותר לרגש והן הרבה יותר בררניות נשים צריכות להיות מודעות לזה ולא להיות פוסטמות ולא להבין , ללכת חשופה לפני כבר זה כמו לשים קרואסון טרי לך לפני אדם רעב. ברור שהוא יכול להתאפק אבל זה קשה!! תבדקו מה חושבים גברים כשהם מסתובבים בכניסה לתיכון עם מלא כוסיות אם אין שם קוד לבוש רואים להן את התחת מרוב שהמכנס קצר, רק על מין!! רגליים חשופות גורמות להם לפנטז על מין וכו'... לא מוצא חן בעיני נשים שזה ככה, זאת טיפשות . זייברו לגור על כוכב לכת אחר
    סגור
  • 69.
    מתנגד כמעט לכל מה שהוא אמר אבל
    קריטי (לא כריתים) 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בראש ובראשונה- מתנגד לזה שהוא אומר לנשים איך להתלבש- מחרמן אותך? מפחד להתחרמן? או שתהנה עם יד ימין בבית או שלא תסתכל, אין שום סיבה שתגיד לנשים איך להתלבש ב. לכל המתייפייפים- לא חושב שזה כזה חריג להימשך ל״נערות״ היום למלא בנות מגיל צעיר כבר יש הכל, גם קוביות, גם תחת גדול ומעוצב, כבר לבנות 13 יש גוף גדול ומוצק כמו של רקדניות קרנבל ברזילאיות, זה לא כמו פעם שמודל היופי היה להיות רזה ודקיקה עם גוף של ילדה קטנה ואם את לא כזאת אז את סתם שמנה, היום מלא בנות הן גם חטובות וגם לא דקיקות (יש להן תחת וגוף בנוי) אז להימשך למישהי בת 15 זה לגיטימי מבחינתי כל עוד אתה לא מיישם את זה באיזו שהיא פעולה שהיא מעבר ליד ימין כשאתה לבד בשירותים ג. עצם זה שהוא משתף במחשבות כאלה זה כבר הופך אותו לאדם קריפי ומטריד ד. בגדול הוא הביך את עצמו ואני לא יודע איך הוא הרשה לעצמו להתבטא ככה
    סגור
  • 68.
    אברי אתה ושכמותך סתם סוטים.
    BoO 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בתור אישה, על אחת כמה וכמה לסבית, אני לא מסתובבת ככה, זה לא הטעם שלי, ואני לא חושבת שזה יפה. עם זאת, שכל אחד ואחת ילבשו מה שמתאים להם. לא עולות לי שום מחשבות ושום תדרים. כולה גוף אנושי, תשלוט ביצרים שלך, לא בסולם הצניעות של הסובבים. אם כבר, אם לא נאה לך, תפסיק להסתכל לאנשים ונשים על התחת, תרים את הראש שלך ותסתכל להם בעיניים. מי שמך להעביר ביקורת? פרימיטיב.
    סגור
  • כנראה שאת לא לסבית אמיתית
    בני 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם סותה מדרך הישר.
    סגור
  • 67.
    ישבן ישבן שעל הקיר מי הכי קפוץ בעיר? (ל"ת)
    יוסף איש שמח 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    צודק
    אביתר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק במאת האחוזים! אנחנו חיים בתרבות צבועה שמצד אחד מקדשת חופש ביטוי וזכות הפרט ומצד שני מתחסדת באצטלה של צניעות מזוייפת.
    סגור
  • 65.
    כול מילה בסלע!
    ליבנת 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעריכה את כנותך ויושרך לומר גם מה שלא פופולרי לשמוע.. אך חשוב מאוד שייאמר.
    סגור
  • 64.
    צודק לגמרי
    מיכל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני יכולתי להתעלם מהכתבה המפגרת שלך שהחרת לחשוף במרחב הציבורי, הייתי צריכה להתעלם כמו שאני בדרך כלל עושה כשהפרצוף שלך צץ במרחב הציבורי שלי.
    סגור
  • 63.
    אברי גלעד
    נעמה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זה מנחם אותך,גם גברים,ואפילו אתה,יכולים לעיתים להוציא את העיניים.ההבדל בין גברים ונשים הוא שגברים יכולים לחצות את הגשר הסמויה בינם לבין נשים ולהעיר,אפילו לגעת מתי ואיך שהם רוצים,ונשים לא,כי אז הן הופכות להיות זונות. ודע לך שגם אני מתרכזת כשאני רואה חשיפת יתר,אך כיוון שיש וקיים ההבדל הזה אני תוהה אם זה נכון של גברים יהיו זכויות יתר אלו.יש הרבה מאד שאלות בעניין צניעות,כשרוב הצניעות כמובן מוטלת על האישה ולא כל הגבר.מדוע?
    סגור
  • 62.
    וואלה צודק בהחלט!!!!!!!!!!!!!!;;; (ל"ת)
    שרה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    ערכים מתנגשים
    משה זוכמיר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב כמו אברי גלעד לחלוטין אלא שאני מבין גם את הצד הנשי שאומר שהיא תלך איך שבא לה ואתה תשלוט על מה שבא לך. האם מחר נאסור חלונות ראווה של חנויות ממתקים, כי זה גורם לחשק? ברור שהגבר אחראי על עצמו ודחפיו של גבר נורמלי נתונים בסוף לשליטתו. הבעיה היא אם כן חברתית. לכאורה,אין שום סיבה לאסור עירום מלא, אם זה מה שאדם חפץ. מי שזה מפריע לו שיסתגר בביתו. אז למעשה כל אחד שם את הגבול איפה שמתאים לו. היום החברה אקסהביציוניסטית ואמהות בנות 45 מלבישות את בנותיהן בנות ה 12 בבגדים שפעם פרוצות היו מתביישות ללבוש.
    סגור
  • 60.
    אצלך זה אמיתי
    ט.צ. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל ההם שהזכרת,רובם לפחות,הצגה אחת גדולה.עכשיו התפרסמה כתבה שכאלה משתתפים בסופי שבוע של חילופי סוגות שמארגנים עבריינים בווילות וצימרים.שלא תטעה אברי.
    סגור
  • 59.
    מתי הודיעו שבחלק הזה בגוף אינו מצטנע
    הודיה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתי היא: לכל אישה במידת ישראל יש את הזכות להתלבש כפי רצונה מאחר ואנחנו מדינה דמוקרטית אי לכך לגבר יש את הבחירה אם להנות מגוף של אישה חשופה שעוברת מולו ולשקוע בהירהורים במחשבים שלא שייכת לו או להתקדם להתעלם ולשכוח..אתה בעצמך אמרת שיש לך בחירה איך להגיב למוח בסיטואציה כזו או אחרת.
    סגור
  • 58.
    למה בכלל מכסים אותו?
    שוטה הכפר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישבן יש גם לגברים וגם לנשים. בדיוק כמו אצבעות ועיניים. אם את האיברים שיש לשני המינים לא מכסים אז למה דיפגע מקומו של הישבן. רק בקשה אחת: תודאו שלא נותרה פיסה קטנה של נייר טואלט תקועה בישבן. זה כבר סטייה. אז תנו כבוד לישבן שנושא בכל המעמסה כאשר יושבים על כיסא. תנו לו לנשום אויר. ומר אברי אם זה מחרמן אותך תוכל לפנות לעבור תהליך סירוס.
    סגור
  • 57.
    השאלה היא איפה הגבול ומי קובע אותו.
    יונה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מקומות שבהם מרפק או קרסול של אשה נחשב כמיני וחייב כיסוי, אבל רק של אשה כמובן. לא מפריע לך שגברים עושים ג'וגינג בחצי גוף עירום? לי כן.
    סגור
  • 56.
    מה שהרבה לא אומרים" המלך ערום" (ל"ת)
    יניב 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    כמה אתה צודק כאשה זה ממש מבייש אותי כל החשיפות
    אברי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קרה לנדים לנערות בארץ כל הציצי בחוץ וכמה שיוצג גדול יאכס ישבן בחוץ כמו דל בבון שפתיים כמו של …. פשוט נורא ממש מוטציות ובמידות עת המין הנשי והיחידים שעושים כסף הם המנתחים שהולכים להמר וצוחקים על כולם
    סגור
  • 54.
    בטח בגלל שאני מטומטמת אני לא מבינה מה אברי רוצה... אבל
    קצת מטומטמת 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח בגלל שאני מטומטמת אני לא מבינה מה אברי רוצה... אבל מה אברי רוצהב עצם? איפה הוא שם את הגבול? אולי יש לנו אובססיה מיותרת עם הגוף הערום? אולי ללכת ערום זה לא כזה אסון גדול? מה, השבטים באפריקה ובדרום אמריקה שמתהלכים בעירום מלא - נוצרה שם בעיה חברתית? כי התשובה היא לא ולא! חד משמעית לא! אין להם בעיות של פדופיליה או של "לא נולדתי לגוף הנכון" או אונס של מי שהתחת שלה גלוי.. לא. עירום זו אובססיה ולא רק של אברי. אין שום בושה בגוף האנושי ואין בעיה בחופי נודיסטים - לא נרשמו במחקרים תלונות על כך שבחופי נודיסטים או באירועי נודיסטים (באירופה יש הרבה) יש יותר אונס - ממש לא. אז אולי אני מטומטמת - אפילו אמא שלי חושבת ככה עלי - אבל זה לא אומר שאתם ואברי והכתבה והמי שטורח לפרסם אותה - מטומטמים פחות ממני. כנראה שגם זה - ממש לא.
    סגור
  • 53.
    אז הבנות צריכות להתכסות, כי אתה לא מצליח להתמודד עם החר
    עמית 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כן אברי, שוב דייקת עם ההגיון המחודד שלך: אתה לא מצליח להתמודד עם החרמנות שלך, ולכן, כדי שלא תחשף במערומך, הבנות צריכות להתכסות הייטב. מאוד הגיוני באמת. אבל למה לעצור בישבנים. מה לגבי הירכיים? והכתפיים? ואצבעות הרגליים? והעיניים לא עושות לך את זה?
    סגור
  • 52.
    צודק
    אבא 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק במליון אחוז
    סגור
  • 51.
    השלב הבא יהיה ללכת בעירום (ל"ת)
    שחר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    צדק צדק תרדוף
    ליאנה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשה בעלת הופעה מחמיאה- אני מתביישת כשאני רואה נערות כל כך חשופות. ממש מתחשק לי להסביר להן שזאת דרך גרועה להשיג מחמאה . במקום לחשוף טפח ולהסתיר טפחיים- הן משתדלות לחשוף יתר על המידה. אני ההיפך מדתיה. חילונית. צפונבונית. סעו קצת בני ברק ושיטפו עינים. ממש כף ומכובד. קצת שמרנות מעולם לא הזיקה. מתירנות- כן הזיקה.
    סגור
  • 49.
    וכנ"ל לגבי שדיים חשופים כמעט לחלוטין..
    אורנה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדור שלי נהגו להצניע.. מתוך כבוד לעצמי ולזולת. גם אני כאשה נבוכה למראה חשיפת האברים בפומבי. מה נסגר איתכן בנות.. וכן תוכלו חופשי לקרוא לי חשוכה.. מותר עוד להביע דיעה במדינה שלנו
    סגור
  • 48.
    לאן הגענו?
    זהבית 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדם נורמלי שפועם בו עדיין מעט מוסר יסגים עים אברי, המראות ברחוב מזעזעים ודוחים.
    סגור
  • 47.
    אני כאישה ,לפעמים משוק מהשורטים הצמודים,שחושפים קווי מת
    צודק 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במרחב הציבורי. בים אין לי בעייה ,לכו גם בלי חזייה וחוט דנטלי בתחת.
    סגור
  • 46.
    צודק לגמריי!
    צדי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר ללכת עם חולצות בטן ואפשר ללכת עם מכנסיים קצרים. אבל בשנים האחרונות הנשים הולכות ברחוב עם חזיה ובחלק התחתון זה מכנסונון ורואים את כל התחת. יש גבול בנות. תכבדו את עצמכן ותכבדו אותנו. נא להתלבש בהתאם במרחב הציבורי שאינו חוף הים.
    סגור
  • 45.
    למה אברי גלעד לא לוקח את התרופות שלו בזמן. היה חוסך לכו (ל"ת)
    דודי לי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    20 61
    סגור
  • 44.
    חשיפת יתר
    עו אחד 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    50 8
    אני מסכים עם דעתו של אברי, יש יותר מידי חשיפה של אברים שאמורים להיות מוצנעים, מי יודע אולי בעוד עשור האופנה תכתיב חשיפה גדולה יותר שלהגוף עד עירום מלא. בשם החופש נעשים דברים מוגזמים, חבל!
    סגור
  • אוי אוי אוי נשבר הלב (מהאטימות והחנפנות והצדקנות)
    אכזבה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה עם עירום מלא? אחרי יומיים תתרגל ואפילו לא יעמוד לך מלראות סתם אישה הולכת עירומה בפארק. מה הבעיה שלך? לא ראית ביצים של קוף ושדיים של אונג אוטנג? ולידיעתך - אתה לא שווה יותר מהם.
    סגור
  • 43.
    תגובה
    ענת 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    34 5
    צודק ב-100%..
    סגור
  • 42.
    צודק לגמרי. הטרדה במרחב הציבורי (ל"ת)
    אזרח 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    52 10
    סגור
  • ולי מפריע שגברים עושים ג'וגינג בחצי גוף עירום
    יונה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במרחב הציבורי. אני מרגישה מוטרדת, שיתחילו לכסות. למה רק נשים? למה רק נשים?
    סגור
  • 41.
    מדינת היטולות
    אורח 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    11 37
    אברי אם זה מתריד אותך אז תעבור לאירן שם אוסרים על נשים להתלבש כרצונם
    סגור
  • לי מפריע אנשים עם שגיאות כתיב (ל"ת)
    י 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא אמר לאסור כמו באיראן רק פנה לשכל הישר
    מאיושקה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והוא צודק
    סגור
  • הכל במידה
    Chery 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם בלי שגיאות כתיב
    סגור
  • 40.
    לי מפריע יותר לראות יהודים מכים ערבים תמימים (ל"ת)
    שלי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 28
    סגור
  • יהודים
    ישראל שלנו 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים יהודים מפחדים מערבים , שלא לדבר על טרור...מה בעניין פרוטקשיין , נזקים בחקלאות ? אתה כנראה או אנטישמי או אוטואנטישמי...לפי השייכות שלך .
    סגור
  • ויהודים אינם רוצחים
    אין ערבים תמימים 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפוך הוא. איתי מטריד לראות כיצד המדינה היהודית היחידה בעולם- יהודים מפחדים ללכת להתפלל, או לשבת בביתם. אילו היו יורים יריות ונוסעים בפראות בצהלה או בכל שכונה צפונית בתל אביב הסלחנות לא היתה כזו מוחלטת כמו שהיא מול הברבריות הפראית והמסוכנת של הערבים בדרום- שם יושבים אזרחים יהודים בביתם בתוך ממד מידי ערב- ולא בגלל מלחמה. הגיע הזמן לדבר איתם בשפתם- ואם שפתנו אינה ברורה, אתה דומייך וערביי מוזמנים להתחפף מכאן ולהיות ליברלים בסוגיה לבנון עיראק ועזה… נראה אותכם
    סגור
  • יפו
    עזריל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי מפריעה שערביפ עןשים פיגועים ויאן תשובהמהשמול
    סגור
  • אני נהנה מזה דוקא.כי אין ערבים תמימים. (ל"ת)
    מוחמד 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לי מפריע זערבים רוצחים יהודים... (ל"ת)
    לאה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה אכן מפריע מאד אבל אין קשר (ל"ת)
    רועי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תמימים?
    הילה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ערבים תמימים
    סגור
  • 39.
    אברי גלעד חלאת המין האנושי
    יניב 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 55
    שילך לקחת חיסון חמישי ולא נראה אותו כבר.
    סגור
  • כל הכבוד אברי גלעד אדם זהב
    יאיר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לאברי גלעד שאומרת את מה שצריך להיאמר בקול
    סגור
  • לא לא לא יניב אתה חלאת המין האנושי ולכן אנא המנע מחיסון (ל"ת)
    ז.ב.ע. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    מה הבעיה?
    רון 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    תחשבו מה יוצא מהחור הקטן שבין הישבנים, ויצא לכם החשק.
    סגור
  • לא זה לא עובד ככה.
    אאא 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשדיים של אשה יוצא חלב לתינוק.. והתינוק יוצא מאיפשהו. אז מה?
    סגור
  • 37.
    אתם אנשים נחותים ופרימיטיבים. יש כל כך הרבה אלימות כלפי
    יערה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 22
    לא בעד ללכת לא צנוע בצורה קיצונית כולל גברים בלי חולצה ברחוב אבל צשמרו על הידיים שלך וצכבדו את המין היפה ואברי איכזבת שוב....
    סגור
  • על מה את מדברת
    נעמי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כבר לא המין היפה ): עכשיו, עם כל האופציות והרשתות, רואים ישבנים וחלקי גוף בכל מקום, מאברי את מתאכזבת? זה ממש מביך להסתובב היום ברחוב. כולן הולכות עם גוזיות. וברשתות גם אנשים מכובדים לכאורה, מרשים לעצמם לפרסם תמונות עם בגד ים ולא תמיד המראה מלבב! למה אנחנו צריכים לסבול זאת?
    סגור
  • 36.
    הטרדה
    הכריש 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    17 13
    אחרי זה נשים מתלוננות על הטרדות כאשר הן המטרד
    סגור
  • ממתי גוף יפה של אישה הוא מטרד? אתם המטרד זה בטוח (ל"ת)
    מתחנגל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה מנשק את אמא שלך
    מיכל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הפה המלוכלך הזה????
    סגור
  • אסור להטריד אף אחד בלי שום קשר ללבוש (ל"ת)
    לולה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    חזק וברוך (ל"ת)
    חזי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    23 4
    סגור
  • 34.
    צודק
    אורח 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    30 9
    תמיד מדבר לעניין ולא משחק אותה.
    סגור
  • 33.
    צודק
    אלה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    29 6
    אברי תמיד צודק. כמו הילד הקטן שצועק המלך ערום. אומר את מה שרוב האנשים חושבים ופוחדים להגיד בקול.
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    חילוני גמור 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • 32.
    צודק
    המלך עירום-אופנה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    25 8
    בשנים האחרונות החזיה נחשבת לחולצה והתחתון למכנס.כנראה עוד יבואו ימים שהעירום יחשב לבגד האופנתי.
    סגור
  • 31.
    בדיוק מה שאני מרגישה כאישה
    אילה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    39 5
    תודה אברי
    סגור
  • 30.
    צניעות
    ציוני אברהם 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    28 3
    אברי היקר עם ישראל לצערי מאבד צניעות והכבוד בתקוה שלא נהפוך לסדום ועמורה חבל לי על כך חג שמח
    סגור
  • 29.
    צודק
    י.מ. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    30 4
    הנשים קצת מגזימות בחשיפת הישבן שלהן,תארו לכם שהגברים היו מדגישים את אבר המין שלהם במכנס מיוחד,מה היו אומרות?
    סגור
  • שאתם מתחנגלים מה היינו אומרות (ל"ת)
    סיסי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שיבושם לכם (ל"ת)
    מיכל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    סוף סוף חילוני נורמלי (ל"ת)
    יויו 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    33 5
    סגור
  • 27.
    צודק , באמת זה כבר ניהיה קיצוני. (ל"ת)
    אישה. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    32 3
    סגור
  • 26.
    אברי
    ניאם 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 30
    כמה השופר אברי עלוב זקן ומכוער
    סגור
  • 25.
    המוח שלך מעוות
    חנה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    14 61
    מאז הפכת לאיש מאמין/מסורתי/דתי (תבחר איזו הגדרה כלבבך) הפכת למשוגע,כמו כל החרדים.מי שמפריע לו מראות של גוף נשי,שיסגור את עיניו או ישאר בביתי או ילך לפסיכולוג.
    סגור
  • שלך מעוות!!! אולי גם ללכת ערומים? מה רע??? (ל"ת)
    אילה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    25 5
    סגור
  • אוי אוי אוי נשבר הלב
    ז.ב.ע. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה רע? חבל שלא נתת אף לא נימוק אחד זעיר - מה רע בללכת ערום?
    סגור
  • תגובה פתטית ועלובה. (ל"ת)
    שירה. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    15 7
    סגור
  • 24.
    לך תעבור סירוס. זה שלך.
    קח תרופה או מאכלת. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    11 42
    מה שקורה לך בתחתונים לא לפרסום
    סגור
  • רוצה לשמוע סוד? זה מעלה את אותה מחשבה לכל גבר.
    חכם גדול 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי נעשה סרוס לכל הגברים? או שנשים ילמדו לכבד במרחב הציבורי וללעת בלבוש מכבד.
    סגור
  • 23.
    את מי זה מעניין - הסטיות
    הנפש העדינה והנקייה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 28
    בחילה עמוקה. הפטנטזיות הרדודות תשאיר במרחב הפרטי שלך
    סגור
  • זאת הנקודה, שכולנו רוצים לחשוב את המחשבות האלה
    אא 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במרחב הפרטי שלנו, אלא שנשים לא צנועות מאלצות לחשוב אותן במרחב הציבורי. לא, זה לא ניתן לשליטה
    סגור
  • 22.
    מילים כדורבנות
    צפי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    35 3
    אברי יקר, לא יכולתי למצוא מילים יותר מדויקות להתערטלות הזו. במסגרת חוםש הפרט, עוד מעט נראה אברי מילים חשופים ואז גם אז יסתמו לנו את הפה לחופש הפרט, ומה אם הכלל???!!!!!!
    סגור
  • 21.
    נמאס כבר מישבנים
    אמיר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    28 3
    אנא בנות יש לנו כמו שאברי ציין תכונה אבוציונולית שהיא שגורמת למין שלנו להתרבות הישבן הנשי, הוא יכול להטריף אותנו ואכן מחשבות לא רצוניות עולות במוחנו, אז קצת פחות תחת
    סגור
  • נמאס לך תעבור צד מה נסגר כולם פה מתחנגלים (ל"ת)
    סיסע 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • או קצת יותר שליטה עצמית (ל"ת)
    מיכל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    צודק מאה אחוז
    אורן 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    35 2
    הוצאת לי את המילים מהפה. לקחו אותנו הגברים וסירסו אותנו. כאילו אנחנו יכולים לשלוט בטבע. כל גבר בנוי בצורה שבה הוא נמשך מינית לאישה. לא צריך לגלות שבנות בנות 13, נראות כמו נשים. אברי אתה צודק כל כך. בתחושות האלו, אני מבין כל מילה.
    סגור
  • 19.
    אברי פירושו האיבר שלי. תהנה חבר (ל"ת)
    יודלה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • 18.
    שפויי לחלוטין
    ברוך 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    32 2
    כל מילא במקום
    סגור
  • 17.
    ממש צודק! (ל"ת)
    יובל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • 16.
    פלחי ישבן חשופים מעוררים אי נוחות
    מצטנעת 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    31 2
    גם ללא משיכה קונקרטית אליהם,נוצר,כפי שאברי מגדיר,שיבוש מיותר. מרחב ציבורי צריך להישאר נעים,מגן,בטוח ולא מביך עבור כל מי שבו. ולא,איברי מין חשופים,הם לא זכות מקודשת של הלא לובשת
    סגור
  • ים
    עזריל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשם חופש הביתוי וחופש נירה אותם הלכות ליד טורקים
    סגור
  • כתבה שובניסטית
    סיסי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם כל הגברים שמתכופפים ורואים להם את החריץ זה לא הטרדה וכל השערות יוצאות מהחולצה? לפחות התחת שלנו יפה מה אנחנו רואות אלהים ישמור
    סגור
  • 15.
    שילך לחוף הנפרד. כנראה שם מקומו (ל"ת)
    אסי הול 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 27
    סגור
  • 14.
    תודה אברי (ל"ת)
    סוף סוף קול אמיץ 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    25 3
    סגור
  • 13.
    הפמיניזם הקיצוני טיפח את ההפקרות המינית של נשים (ל"ת)
    אני 10 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    28 7
    סגור
  • אין קשר (ל"ת)
    רועי 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    ציפיתי שתצרף קצת תמונות שנוכל להבין במה מדובר.. (ל"ת)
    איתמר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 11.
    תכלס מבטא מה שכל גבר נורמחי חושב (ל"ת)
    מירב קסטנר מהרכבות 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    24 2
    סגור
  • מכורי מין כולכם (ל"ת)
    מישהו 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    החוט הדמטלי המסתיר תועבה ?
    שפן 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אברי תמשיך באותו קו חשיבה . קופת דן חסכן אצל האישה הוא הישבן . רובן מודעות לענין . אני רק חרד לבגדי הים החדשים שהם חוט דנטלי המתחכך במנעול הכספת . איך הוא ניראה בסוף הביקור בים/בריכה ומי דואג להחזירו לכשרות . אגב מענין שנשים נהנות מהחיכוך עימו בשערי גן העדן האחורי . כניראה שלא מדובר רק באופנה אלא במשהוא אחר ...... . כל מה שחשבנו על האשה --נכון גם אם יזעקו שמחפיצים אותן .
    סגור
  • 9.
    גם אותי זה מטריד כאשה (ל"ת)
    וגם כאמא 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    33 4
    סגור
  • מסכימה איתך..
    שירה. 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    27 2
    כאישה וכאמא.
    סגור
  • 8.
    חודר את השכנה (ל"ת)
    שכן 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 7.
    אברי...נמק, הסבר ופרט (ל"ת)
    בוחן כליות ולב 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 6.
    צודק, רובנו חושבים כמוהו ומי שטוען שלא צבוע
    יוסף 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    20 2
    מה שיפה באברי שהוא תמיד יאמר את מה שעל ליבו, גם אני חושב כמותו בדיוק, בואו נודה על האמת 99 אחוז מהגברים חושבים בדיוק כך.
    סגור
  • 5.
    צודק לגמרי (ל"ת)
    חושבת אותו הדבר 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 4.
    מה קרה אברי?משהו השתבש בך? (ל"ת)
    רמי 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    13 55
    סגור
  • השתבש מזמן... (ל"ת)
    אור 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • 3.
    יאללה
    וואי בול מה שאני מרג 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    36 2
    אשכרה התחלתי להבין חרדים
    סגור
  • 2.
    צודק ומבטא את מה שגברים מרגישים אבל "אסור" להם להגיד.
    תקופה פסיכית 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    88 6
    אנחנו בתקופה פסיכית של דו ערכיות וסתירות ללא הרף. נשים זועקות נגד החפצה ומחפיצות את עצמן ללא הרף, נשים זועקות על הטרדה מינית ומתלבשות כמו שרMוטות ומצפות שיסתכלו עליהן בלי שתקפוץ למוח אסוציאציה מינית... פשוט להקיא מהטמטום, הקטנת הראש והצביעות שלהן.
    סגור
  • נשים רוצות שתקפוץ לך למוח אסוציאציה מינית
    איתמר 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 12
    זו בדיוק הסיבה שהן מתלבשות ככה, ואין בזה שום דבר רע. הן לא רוצות שתתחיל לזרוק להן הערות והתבטאויות. כל עוד זה אצלך, אין בעיה.
    סגור
  • שובניסט
    סיסי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי פשוט חם להם ימטומטם? אנחנו ב2022 ולכם מותר ללכת בלי חולצה עם כל השערות? גועל נפש
    סגור
  • ומעמידות פנים שלא ונעלבות כשאתה נועץ מבט של מת לנעוץ. (ל"ת)
    קפיש, מקטין ראש? 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 1.
    צודק (ל"ת)
    לגמרי 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    56 3
    סגור