טלוויזיה

טאקי הבא? הכרישים השקיעו 300 אלף שקל במשחק קלפים

עסקת המאה של הכרישים? דובי פרנסס ויסמין לוקץ' בחרו להשקיע 300 אלף שקלים תמורת 20% במיזם "משחקי המאה" של רופא שיניים, שהמציא משחק קלפים המלמד ילדים חשבון
מערכת ice | 
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
פרק סיום העונה של "הכרישים" בקשת 12 הניב עסקה מעניינת במיוחד בה השקיעו דובי פרנסס ויסמין לוקץ' 300 אלף שקל תמורת 20% ממיזם "משחקי המאה".
את המיזם הגה שלמה מזרחי, רופא שיניים במקצועו שעבד גם כמדריך פסיכומטרי וגילה שתלמידים רבים מתקשים בפרק הכמותי של הבחינה. הוא פיתח משחקי קלפים עם קלפי ענק, שמטרתם להנגיש לילדים את מקצועות החשבון והמתמטיקה, כבר מגיל הגן.
המיזם של מזרחי, "משחקי המאה", כולל שבעה משחקים שונים בדרגות קושי שונות עם קלפים הממוספרים בין 1 ל-100. עד היום נמכר המשחק בעיקר לבתי ספר בארץ, ומזרחי רוצה לשווק אותו לארצות הברית ולשאר העולם.
 
מזרחי הדגים את אחד המשחקים עם לוח הכפל, כאשר משתתף מציג קלף עם המספר 70, והמשתתף שאחריו צריך לשים קלף שהוא כפולה של 7 או של 10. כך צריכים גם המשתתפים שאחריו להיפטר מקלפים על ידי חישוב מהיר של פעולות כפל פשוטות.
בעוד הכרישים האחרים הביעו ספק לגבי רווחיות המיזם, דובי פרנסס הביע עניין ושאל לגבי מכירות צפויות דווקא בישראל ולא בחו"ל. מזרחי השיב שחמישה מיליון משחקי טאקי נמכרו בישראל במהלך השנים, והוא מאמין שימכור לפחות 10,000 בשנה, עם רווח של עשרה שקלים ליחידה.
פרנסס החליט להשקיע אבל בתנאי שכרישים נוספים המבינים במתמטיקה יצטרפו אליו. לבסוף יסמין לוקץ' הרימה את הכפפה. התנאי שלהם היה שהרווחים של השנים הראשונות במיזם יחזרו אל המשקיע הראשון, והעסקה סוכמה בלחיצת יד.
פרק הסיום של תוכנית הריאליטי "הכרישים", ששודר אמש (שני) בקשת 12, השיג רייטינג של 14.3% עם נתון צפייה של 365,000 בתי אב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה