טלוויזיה

הכרישים הופתעו: זה המיזם שכולם רצו להשקיע בו

היזם רונן גפני הציג בפני הכרישים משחק המקנה מיומנויות עסקיות, יזמות וחשיבה אסטרטגית בשם FreshBiz. דובי פרנסס ויסמין לוקץ' התרשמו ונתנו הצעה משותפת, אך לבסוף גם אורן דוברונסקי החליט להשקיע במיזם גם הוא. כמה כסף הושקע?

מערכת ice |  3
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
בעשור האחרון היזם רונן גפני, פיתח את המשחק FreshBiz, משחק הדרכה בינלאומי המקנה מיומנויות עסקיות, יזמות וחשיבה אסטרטגית. המשחק הינו סימולציה עסקית, המאפשר לחוות חשיבה יזמית המאפיינת את העולם העסקי החדש.
אמש (שבת) רונן גפני הציג את המיזם בפני פאנל שופטי הכרישים. "המשחק תורגם למעל 10 שפות ושוחק על ידי 100 אלף שחקנים ברחבי העולם. אני מבקש 600,000 שקלים תמורת 10% מהחברה, לטובת פיתוח גרסה דיגיטלית של משחק הלוח. יש צוות טכני שמוכן לפעולה ושותפים בכל העולם שמחכים להפיץ את המשחק".
יסמין לוקץ' התעניינה בהכנסות המיזם, וגפני הגיב שמדובר בהכנסות של כ-700-800 אלף שקלים בשנה. הרעיון פחות מצא חן בעיני אמיר איל בהתחלה שאמר שהוא בחוץ לאור כך שהשותפות אותה מציע היזן היא רווח בלי סיכון: "בעולמות שלי - רווח בלי סיכון נסגר בשנייה".
 
הכרישים האחרים החלו בתחרות על ההשקעה: דובי פרנסס הציע 600 אלף שקל שהיזן ביקש תמורת 20%, לכך הסכימה גם לוקאץ'. אבל היזם התעקש על ההצעה הראשונית של 15%. הכריש אורן דוברונסקי בא לעזרתו וניסה לשכנע אותם אחרת: "יש פה הזדמנות להיכנס לעסק קיים של 800 אלף שקל בשנה. זאת אחלה עסקה". בכך הצליח לשכנע את האחרים לרדת ל-15% וגם הוא נכנס לעסקה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    , בהצלחה שנשמע בשורות טובות
    סבא. מוסה 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמן שרק יצליחו גם. הממציאים וגם המשקיעים אני אוהב אותם
    סגור
  • 2.
    הצעה ראשונית
    רק לדייק 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההצעה הראשונית הייתה תמורת 10%או 15%??
    סגור
  • 1.
    השקעה
    יוסי 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני גאה להיות חלק מהישראליות הזו.בהצלחה לכם
    סגור