טלוויזיה

בר זומר נחשפת: זו ההכנה שעשתה לאחותה לקראת "הקבוצה"

מורן זומר, אחותה של בר זומר, שמשתתפת בתכנית "הקבוצה", חשפה בראיון את ההכנה שאחותה עשתה לה, את הקשר המפתיע שכמעט הסתיים בגלל "שהוא היה דתי, גרוש עם ילדה", ועל המשפחה המצליחה והאחות שנשארת ב"צללים"
מערכת ice |  1
בר זומר (צילום אינסטגרם)
מורן זומר, אחותה של הדוגמנית המצליחה בר זומר, החלה להשתתף לאחרונה בתכנית החדשה של "קשת 12" "הקבוצה". זומר חשפה היום (שני) בראיון שערכה ל"מאקו" את ההכנות שעשתה לה אחותה בר זומר לפני שהגיעה לתוכנית.
מורן זומר סיפרה על ההכנות שעשתה לה אחותה: "הטיפ הכי טוב שבר נתנה לי לתכנית זה פשוט להיות אני. המשפחה שלי לא אוהבת חשיפה למרות שיש לי אחות בתחום, אבל מצד שני הם מפרגנים מאוד, הם חושבים שזה יעשה לי טוב ומקווים שאחזור פלוס אחד. הם תומכים בי. אנחנו בקשר טוב וחם ויש לי עוד אחות שהיא בכלל הצד השני, לא אוהבת אינסטגרם או להצטלם. אנחנו שלוש אחיות ממש קרובות, אני מדברת איתן על הכל כל הזמן וזה יהיה לי מאוד חסר לא לדבר איתן".
 
זומר הוסיפה ודיברה על משפחתה: "אני נמצאת באמצע, יש לי אינסטגרם ואני אוהבת לצלם ולהצטלם, בזמן האחרון התחלתי גם להעלות מתכונים. זה תופס, אנשים אוהבים את זה ואני אוהבת שאני עושה טוב לאנשים אחרים ומקבלת הודעות פירגון והודעות חמות, בגלל זה אני ממשיכה. זה הכי תחביב והכי בזמן פנוי, אוהבת לצלם, לערוך ולהכין, הכל ביחד".
בהמשך שיתפה סיפור שהשפיע עליה: "חברה רצתה להכיר לי מישהו ולא רציתי כי הוא היה דתי וגרוש פלוס ילדה. יום אחד היא פתחה קבוצה וכתבה 'היי תכירו, אני צריכה ללכת איתו להופעה ואני לא יכולה, מורן תלכי איתו את'. התברברתי עם עצמי יום שלם ואמרתי שהחברה פדחנית. בסוף הוא התקשר אליי בצהריים ודיברנו שיחה יחסית ארוכה שזרמה. אמרתי לעצמי לזרום, זאת גם ככה הופעה ולא מדברים".
וזה ממש לא נגמר כאן, כי אחרי שיצאה לדייט שכלל לא רצתה, היא הייתה מרוצה מאוד: "היה הכי כיף, יצאנו בערך חודשיים אחרי זה. זה היה מיוחד, לא חשבתי שזה מה שייצא בסוף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ׳המומחית׳ בר זומר. חחחח מי זאת? (ל"ת)
    רוני 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור