טלוויזיה

הזמר במסכה בהלם: ניב רסקין בטוח - מי הכוכבת בארטישוק?

החשיפה של מאיר אדוני תפסה את פאנל השופטים של הזמר במסכה לא מוכנים, כאשר כעת, ניב רסקין בטוח שמי שתפתיע את כולם בהמשך העונה ותיחשף מאחורי תחפושת הארטישוק היא לא אחרת מאשר המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי: "אני 'ככה' קרוב להשמיע את ההקלטות בשידור, הולך על זה אול-אין"
מערכת ice |  2
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
אחרי החשיפה הדרמטית ב'הזמר במסכה' שהותירה את כל פאנל השופטים בהלם עם הגילוי המפתיע שמי שעומד מאחורי דמותו של הינשוף הוא לא אחר מאשר השף מאיר אדוני, הניחושים באשר לדמויות שנותרו במשחק רק מתחזקים, כאשר מגיש חדשות הבוקר של קשת 12, ניב רסקין, נתן את ההימור המפתיע והגדול שלו בנוגע לדמותה של הארטישוק - והוא משוכנע שהפעם הוא צודק.
ניב רסקין פתח את התאוריה המפתיעה שלו בשידור ב'חדשות הבוקר' ואמר בנוגע להימור שלו לגבי הארטישוק כך: "אני בהודעות אין סופיות עם מי שאני חושב שנמצאת בתוך הארטישוק. יש לי הקלטות שלה שרה ואני 'ככה' קרוב להשמיע אותן בשידור - אני בטוח שהארטישוק היא ירדן ג'רבי. הנפילה עם אנדי רם? אני הולך אול-אין על ירדן ג'רבי".
 
אז האם רסקין צודק ומי שעומדת מאחורי הארטישוק היא לא אחרת מאשר המדליסטית האולימפית, אלופת העולם לשעבר בג'ודו, פיינליסטית הישרדות ומי שמנחה את נינג'ה ישראל לצידו של רסקין? קשה לדעת בוודאות האם ההימור של רסקין אכן נכון, אך לנוכח הביטחון הרב שהפגין במהלך ההימור קשה לנו ללכת נגדו ואנחנו ממש מחכים לרגע בו מסכת הארטישוק תרד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הארטישוק זאת פנינה רוזנבלום (ל"ת)
    שני 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הארטישוק זו קים אזולאי. (ל"ת)
    שזס 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור