טלוויזיה

יעל ושוש פוליאקוב בסשן בלי פילטרים: "נולדה שרמו*ה ונשארה שרמו*ה"

הפוליאקוביות חזרו להיות תופעה ויראלית בתכנית "מה שתגידו", וכעת נחשף קטע שירד בעריכה בו הם פותחות אחת על השנייה ב-100 קמ"ש. צפו
מערכת ice | 
יעל ושוש פוליאקוב בתכנית "מה שתגידו" (צילום כאן 11)
השחקניות האם והבת, שוש ויעל פוליאקוב, חזרו לתודעה בזכות תכנית הבידור החדשה של כאן 11, "מה שתגידו", במסגרתה משוחחות אושיות תקשורת וטלוויזיה בהומור על אירועי האקטואליה בישראל.
מי שזכתה כאמור לעדנה מחודשת היא שושנה (שוש) פוליאקוב. השחקנית הוותיקה החזירה למסך את ההתבטאויות האורגינליות שלה, שחסרות היום על המסך בעידן הפוליטיקלי קורקט הטרחני. 
בטלוויזיה אי-אפשר לשדר הכל, ובקטע שירד בעריכה ונחשף כעת בעמוד של כאן 11, שוש ובתה יעל פותחות בדו קרב ירידות חסר מעצורים. שוש התחילה עם טיפ לזיווג טוב: "פשרה", ומיד יעל חיממה את האווירה כשאמרה: "לז**נים את אומרת".
 ירד בעריכה: שוש ויעל פוליאקוב ב"מה שתגידו" (באדיבות כאן 11)
 
לאט לאט זה הדרדר עד ששוש העידה כי לא היו לה בעיות בעניין, ויעל פתחה: "זה הגנים של השרמו*ה אתם מבינים?". באווירה של צחוק וקלילות החזירה לה שוש, "אני לא מאמינה שהבאתי אותה לעולם, נולדה נולדה שרמו*ה ונשארה שרמו*ה"
בעניין דומה, הגיעה לפני שלושה שבועות יעל פוליאקוב לתכנית "בובה של לילה" והיתה האישה הראשונה לגלם שם דמות, כאשר ביצעה חיקוי של דמות אחרת חסרת פילטרים, מאיה דמאיו, דוברת בני יהודה לשעבר ובתו של בעלי המועדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה