טלוויזיה

רסקין נכנס לבעיות עם חנן בן ארי? "פותח עליי עין"

הזמר הפופולרי חנן בן ארי דביר הבוקר על הקמפיין החדש של אל על, וסיפק גם התבטאויות על המצב בעם לאור המתרחש בכנסת, ועל הביקורות שעלו על המחירים שהוא גובה להופעות. "אין לי מה להתנצל, אני עובד קשה ולא משוויץ בכסף"
מערכת ice |  1
ניב רסקין חדשות הבוקר (צילום צילום מסך)
"קודם כל אתה פותח עין. אל תיתמם", צחק חנן בן-ארי עם ניב רסקין ב'חדשות הבוקר' לאחר שהמראיין סיפר על ההצלחה המטאורית של הזמר בתקופה האחרונה שכעת הגיעה לקמפיין של אל על. לגבי השמירה על השפיות שלו אמר חנן, "לא מתחייב לשום דבר, יכול להיות שיעלה לי עוד 5 דקות", התבדח ואמר, "משתדל להקיף את עצמי במשפחה וחברים קרובים שגם נותנים לי בעיטה בתחת אם עולה לי קצת"
חנן התבטא בימים האחרונים על הקרע בעם בעניין הרפורמה המשפטית, ושלח מסר של אחדות והידברות. לרסקין אמר: "אני נמצא בכאב, שלא להגיד ייאוש, אפילו שאני בן אדם אופטימי. בהופעות שלי אני משתדל להעביר מסר של טוב ואני מסתכל על הקהל ואופטימי."
 
"זה מרגיש שהמנהיגים שלנו מתנהגים כמו זוג הורים גרושים שלא אכפת להם מהילד שלהם." המשיך הזמר, "יש דרך לנהל דיון, יש דרך לנהל משבר. זה מרגיש כאילו שני הצדדים מתנהגים בדורסנות, בצורה של 'דפקו אותי אני עכשיו אני אדפוק אתכם'. בסוף אין לנו את הפריבילגיה, אנחנו עם קטן במדינה קטנה."
על הביקורות שעלו לפני מספר חודשים על המחיר שהוא גובה להופעות, השבי בן-ארי: "אין לי מה להתנצל על העבודה שלי, אני עובד קשה ומתפרנס ברוך ה' טוב, ולא חושב שאני משוויץ בזה או מתחזר עם זה. לא חושב שאני מתפזר במחירים למקומות לא הגיוניים, ומשתדל ללכת לקראת הקהל שלי."
רסקין גיבה אותו ואמר, "אין לך למה להתנצל, אתה מתפרנס בכבוד", וחנן ענה לו שוב בקריצה, "רסקין אתה פותח עין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלק לא מתחזר מחירי ההופות שלו מוגזמים אני לא אלך (ל"ת)
    טוני המרוקאי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור