טלוויזיה

חיים אתגר חושף איומים מזעזעים: "נרצח את הבת שלך"

בתכנית בקשת 12 ייחשף סיפורו הבלתי נתפס של אייל אור, בעל חברת הובלות ישראלי בפלורידה מוצא עצמו בקשר עם האנשים הלא הנכונים מהמאפייה המאיימים עליו ועל חיי בתו: "עדיין היום אני לא מאמין שיצאתי מזה בחיים"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)

הערב (רביעי) בתכנית חשיפה של קשת 12 עם חיים אתגר, יובא סיפורו הבלתי נתפס של אייל אור, בעל חברת הובלות ישראלי בפלורידה מוצא עצמו בקשר עם האנשים הלא הנכונים מהמאפייה המאיימים עליו ועל חיי בתו.

לאחר שהאיומים על בתו גוברים, אור מחליט להתעמת אחד הגורמים הבכירים ברשת המאפייה ויוצא למשימת התאבדות בכדי להגן על חיי בתו. אלא שהסיפור מסתבך ואור מוצא עצמו בקרב יריות שנמשך מעל ל10 שעות ומועבר בשידור חי בטלוויזיה.
 



"תשתף אתנו פעולה או שנרצח את הבת שלך", נכתב בפרומו ואור אומר: "הצמידו לי אקדח בראש ואיימו על החיים שלי ושל הבת שלי. עומד לי מישהו עם רובה מכוון, אחד מאחורי העץ, למעלה בגג עוד מישהו, יריתי בתוך הבניין כדורים, עד היום אני לא מאמין שאני חי".

רק אמש רגע לפני חג פורים, המדינה בוערת. הפיגועים, ההפגנות נגד הממשלה, ההסתה והטחת האשמות גורמים לקרע בלתי נסבל. גם מגיש הטלוויזיה הוותיק של קשת 12 חיים אתגר מתקשה לחוש את אווירת החג ושיתף בתחושותיו לקראת פורים בצורה כואבת למדי.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "רציתי להעלות תמונות של מיכאלה ואמי מתכוננות לחג, מודדות את התחפושות שלהן. לשתף באושר ובשמחה שהחג והחודש אמורים להביא. אבל אני מרגיש שאני פשוט לא מסוגל. קשה לי לחייך. אלו ימים שחורים משחור".

עוד הוסיף: "נשמות טהורות נרצחות, יהי זכרם ברוך והכאב נורא ובנוסף, העם שלנו על הסף. ואתם יודעים שאני לא מגזים. זה המצב. אני כבר לא ילד. ראיתי מלחמות בלבנון, אינתיפאדות, טילים מעיראק ועזה על הראש שלנו, רצח רבין, התנתקות כואבת, טילים בדרום, מבצעים בעזה, פיגועים נוראיים, הרבה רצח ומוות".
 
לסיום כתב המגיש: "מעולם לא חששתי לחוסנה של ישראל ועכשיו אני מודאג. אם לא נזכור שאנחנו אחים-עם אחד, ולא נהיה רגישים לחששות והרצונות של האחר, זה לא יעבוד מוזמנים לשתף".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שהחמור חסר השכל הזה הפך ליחצן
    איטן 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של עבריינים
    סגור