תקשורת ומדיה

דני קושמרו ודנה ויס נעלמו מהמסך: חדשות 12 נחשפו?

אחרי שקרן מרציאנו החליפה בסוף השבוע האחרון את דני קושמרו ודנה ויס בשידור חדשות 12 - ספקולציה משעשעת במיוחד צצה בטוויטר: "יש כרגע נופש חברה שקרן לא הוזמנה אליו?", וגם: איך הגיבה מרציאנו עצמה?

מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
אחרי שקרן מרציאנו החליפה במהלך סוף השבוע האחרון בשידורי חדשות 12 את דני קושמרו באולפן שישי ואת דנה ויס במהדורה של מוצאי שבת, יש מי שתהו מה הסיבה לכך בטוויטר - ואף הצליחו להצחיק במיוחד את מרציאנו שהגיבה לספקולציה המשעשעת בציוץ משלה.
צייצן בשם מתן אמיר כתב כך אמש (שבת): "קרן מרציאנו מחליפה היום את דנה ויס ואתמול את קושמרו. האם יש כרגע נופש חברה שהיא לא הוזמנה אליו?". מרציאנו עצמה הגיבה: "חחח צחקתי בקול".
 
בתוך כך, האם בקרוב תראו את מהדורת החדשות של דני קושמרו, בלי דני קושמרו אך עדיין עם קולו ודמותו של קושמרו? אל תתבלבלו, זו אופצייה אמתית, ככה לפחות חושב המגיש שהעלה לאינסטגרם שלו הדמייה של טכנולוגיית AI לדמותו וכתב: "בעתיד הקרוב אוכל להגיש חדשות בלי להגיע לחדשות, ככה זה נראה".
הדמות בטכנולוגיית AI של קושמרו אמרה בסרטון: "שלום לכם, ערב טוב, היום לא קרה כלום, פשוט שום דבר, לכן אנחנו נאלצים לבטל את המהדורה, במקום החדשות תשודר האופרה לה מרמור מאת פרלש, ערב טוב שיהיה לכם".
 
בקרוב, לראשונה תציע לשכת העיתונות הממשלתית הכשרה מקצועית לעיתונאים ואנשי התקשורת בישראל לשימוש בכלי בינה מלאכותית והטמעתם בעבודתם היומיומית. לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ), תקיים לראשונה הכשרה מקצועית (קפסולה) בנושא שימוש  בכלי בינה מלאכותית לעיתונאים בישראל.
מטרת התכנית היא להקנות ידע בסיסי ומעשי לעיתונאים בתחום הבינה המלאכותית והשפעתה הטכנולוגית, תוך ציוד המשתתפים בכלים מעשיים והכשרתם לשימוש בהם בעבודתם היומיומית. 
בנוסף, תכלול ההכשרה סקירה של מגוון מחוללי הבינה המלאכותית ותצלול לאופן שבו בינה מלאכותית יכולה לסייע לעיתונאים בתפקידם. ההחלטה להרחיב את שירותי לע"מ גם להקניית כלים דיגיטליים מתקדמים לעיתונאים התקבלה לאור הביקוש הגובר בקרב אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל, המבקשים להסתייע בכלים חדשניים על מנת לשפר את יכולותיהם העיתונאיות והתקשורתיות. 
ניצן חן, מנהל לשכת העיתונות הממשלתית: "העיתונאים הישראלים ניחנו ביצירתיות ובבינה יתירה. יחד עם זאת ולאור התהליכים שאנו עדים להם בעולם בעקבות כניסתה של הבינה המלאכותית, מוטלת על כל עיתונאי החובה להצטייד בכלים הטכנולוגיים ולהתאים את עבודתו למציאות המשתנה. מי שישקוט על שמריו בעת הזו, עלול למצוא עצמו מחוץ לתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה