טלוויזיה

רשת 13 תציל את הרייטינג? זו הקומדיה החדשה שתשודר

בקרוב יעלה בערוץ סיטקום חדש בשם ״יניב״. קומדיה חדשה שבה המשפחה היא חלק מהתפריט. בכיכובם של חנן סביון, אורנה בנאי, תיקי דיין, שני קליין, אלברט אילוז, אמה אלפי ואמיר בנאי, בנה של כוכבת הסדרה
מערכת ice | 
צילום shutterstock, freepik
אחרי שורת ההחלטות האחרונות עם מינוי אור צלקובניק למנכ"ל חדשות 13 וההחלטה להקפיא חלק מההפקות ל-2024, ברשת 13 מנסים בכל זאת להמשיך קדימה ואחד המהלכים האחרונים של הערוץ היא יציאה לדרך של סדרה קומית חדשה.
סדרה חדשה מגיעה לרשת 13. בקרוב יעלה בערוץ סיטקום חדש בשם ״יניב״. קומדיה חדשה שבה המשפחה היא חלק מהתפריט. בכיכובם של חנן סביון, אורנה בנאי, תיקי דיין, שני קליין, אלברט אילוז, אמה אלפי ואמיר בנאי, בנה של כוכבת הסדרה.
 
בפרומו אומר סביון, בדמותו של יניב: "תמיד חלמתי על מסעדה משלי, מקום שבו אוכל לספר את הסיפור שלי, להביא את הטעמים, הזיכרונות והריחות שלי ולהגיש אותם עם חומרי הגלם הכי טריים והכי טובים שיש. בשבילי לבשל זו לא עבודה, זו שליחות זו אהבה, זה בית" ואז מתחילות כל הצרות.
 
רק השבוע המנכ"ל יורם אלטמן הבהיר במכתב לעובדים: "אני רוצה להתייחס לפרסומים מגמתיים מהשבוע האחרון שמתיימרים להציב סימן שאלה על עתידו של הערוץ ושל חברת החדשות  ולהבהיר:  רשת וחדשות 13 אינם עומדים למכירה. אנו רואים בחברת החדשות נכס חשוב וכל תסריט אחר שהוצג בתקשורת הינו תרחיש מומצא שאין לו קשר עם המציאות. בקרוב ייכנס אור צלקובניק  לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות, ואני משוכנע שביחד נעבוד למען הצלחת הערוץ."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה